alldeles på gränsen till psykos eller riktig

Mer
18 år 10 månader sedan #17406 av mrhyde

1of3 skrev: he...lustigt....
Jag var oxå sådan....jag berättade ingenting....vågade inte lita på nån o var inte särskilt intresserad utav att äta medecinen för jag trodde inte på den....o det tog mig en tids övertalelse att äta den....men när jag väl började med zeldoxen så vaknade jag på ett sätt upp....Kunde tala,kunde skratta, mistrodde inte människor och kunde ja....umgås bättre med mina vänner....min vaneföreställningar försvann nästan helt! O det känns underbart!

Ge det en chans Mr.Hyde!



jo har också vaknat upp på ett sätt sedan jag började med zeldox. har knappt haft nå vanneförestälningar sedan dess. men är fortfarande så jävla mistänksam mot allt och alla. eftersom att alla gammla saker fortfarande ligger kvar i skallen så då funderar jag på det istället.
Mer
18 år 10 månader sedan #17418 av Q.L
Jag vet....det ligger kvar.....för mig så låg det kvar ganska länge....det har fastnat i tänkandet.....det tar ett tag innan det släpper såvida du inte håller benhårt på det......men om du slappnar av så släpper det....
Mer
18 år 10 månader sedan #17440 av Admin1
Hur länge har du tagit Zeldoxen? Det tar minst en vecka innan man känner av någon effekt och det krävs oftast 2 månaders medicinering för att få full effekt. Ganska många brukar slarva med att ta sin medicinering och då får man sämre effekt. Dessutom Zeldox skall man alltid ta till maten för annars halveras upptaget av medicinen i kroppen och det är som att ta halverad dos.
Mer
18 år 10 månader sedan #17464 av mrhyde

Admin1 skrev: Hur länge har du tagit Zeldoxen? Det tar minst en vecka innan man känner av någon effekt och det krävs oftast 2 månaders medicinering för att få full effekt. Ganska många brukar slarva med att ta sin medicinering och då får man sämre effekt. Dessutom Zeldox skall man alltid ta till maten för annars halveras upptaget av medicinen i kroppen och det är som att ta halverad dos.


har ätit zeldox ca 1 månad nu. brukar inte ta tillsammans med maten. har det stor betydelse fall man gör det?
Mer
18 år 10 månader sedan #17472 av Q.L
Det är en avsevärd stor skillnad!! Pröva bara att äta något enkelt...typ en banan eller så....