Tror att alla jävlas

  • Abblie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1418 av Abblie
Tror att alla jävlas skapades av Abblie
Jag tycker det är jättejobbigt att gå ute. det känns som att folk bara jävlas, och iakttar och glor. Speciellt folk i bilar, det är det hemskaste. Dom åker framför en snabbt förbi och jag tror att alla glor från bilen. Skitjobbigt ju, jag är helt svettig efter att ha gått promenad för att jag känner mig så iakttagen och ibland förföljd. Varför glor dom?
Mer
19 år 11 månader sedan #1419 av D
Svar från D i ämnet Tror att alla jävlas
Känner igen det där. Det tar en hel del energi att gå ut på stan, när man kommer hem känner man sig helt utmattad.

Varför dom glor vet jag inte.
  • Abblie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1420 av Abblie
Svar från Abblie i ämnet nej man undrar
om man ser ut som ett lik eller vad det handlar om. Kan gå ut med andra men när jag är själv blir jag helt utmattad.
Mer
19 år 11 månader sedan #1421 av D
Svar från D i ämnet Tror att alla jävlas
Skulle kunna vara jag själv som skrivit det inlägget.
Kan bara hålla med. Jag vet inte heller vad det är frågan om, därför kan jag känna mig lite irriterad när det händer.

Admin kanske vet?
Mer
19 år 11 månader sedan #1424 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tror att alla jävlas
Hej!

Jag har haft perioder när jag började plötsligt få för mig att folk, som jag såg på stan pratade om mig. Efter ett tag började jag misstänka att det var en vanföreställning.

Jag testade en kognitiv beteendevetenskaplig lösning på problemet. Jag frågade mig själv vad jag hade för bevis att de pratade om mig. Och kom fram till att de kunde prata om vad som helst. Sedan tänkte jag att även om de nu skulle prata om mig så spelar det ingen roll utan det får de gärna göra. Efter en tid så försvann problemet och jag har inte haft några besvär sedan dess.

Admin
  • Per-Erik
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1427 av Per-Erik
Svar från Per-Erik i ämnet Tror att alla jävlas
Låt folk glo bäst fan dom vill. Har dom inget bättre att göra så står väl jag gärna till tjänst som objekt för deras stirrande.

Så tänker jag.