Har ni nån gång haft HJÄLP av era symptom?

Mer
13 år 1 månad sedan #369808 av Zoidar
Jag kan inte minnas att jag har fått hjälp av mina symptom. Tycker bara att det varit mycket lidande.

Anchored in Christ ✟

Mer
13 år 1 månad sedan #369834 av Traxerity
Ästörningarna - Givit mej en finare kropp än förut men den är för spinkig.

Rastlösheten - Sprungit runder som en galning i hemmet samtidigt jag har haft stora dagdrömmningar om att vara en superhjälte.

Vredesutbrott - Bra försvarsmekanism men om den går för långt så kan den blir dålig.
Mer
13 år 1 månad sedan #369902 av Admin1
Direkt efter min enda psykos hade jag hjälp av mina röster två gånger. Först skulle jag serva bilen, men fick inte loss ett tändstift. Då hördes en röst från en bilmekaniker, som föreslog att jag skulle slå på motorvärmaren och sedan skulle det gå att lossa tändstiftet. Fungerade perfekt. Andra gången hade jag problem med en störande indikator på TV-bilden, när jag använde min nyinköpta videobandspelare. Läste manualen, men hittade inte något om det i manualen. Då föreslog en röst att jag skulle trycka på en viss knapp på fjärrkontrollen. Detta råd fungerade också.
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #369934 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Har ni nån gång haft HJÄLP av era symptom?
Jag svarade Nej. Det är ett enda lidande bara!
Mer
13 år 1 månad sedan #370003 av Saari
Kan lägga till ilskan, hatet, när jag riktar det åt rätt håll. Ofta är min omåttliga vrede också min drivkraft.
Mer
13 år 1 månad sedan #370051 av Poppy
Alternativ, försöker du säga att du aldrig haft några sjukdoms-symptom? Ja i så fall blir ju svaret på min fråga automatiskt nej.