jag vet att jag kommer dö

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #22841 av
Det känns lite tråkigt för jag vet at jag kommer ta livet av mig pga en psykos jag hoppas att folk kommer minnas mig som jag var innan jag började knarka. hoppade ut genom fönstret för ett tag sen .men då klarade jag mig i mina psykoser finns inget större svin på jorden jag brukar fråga dom om jag verkligen är så vidrig nåt gott måste det finnas i mig dom försökte tvinga mig att skada mina katter aldrig hellre skadar jag dom så jag skadade mig själv istället är inte rädd att skada andra fast skulle dom försöka ta mina katter då skulle dom ligga jävligt risigt till det är dom jag lever för.jag hör jämt röster om att jag är en hora men det är jag inte jag hatar killar och jag hatar sex jag fattar inte hur man kan bli intresserad av sex när man tar droger. jag kommer alltid ångra att jag började knarka jag hade ett jättebra liv innan mådde jättebra. men det har jag förstört faan också hur dum får man va trodde jag skulle klara av att ta droger 1 gång i veckan.sure.jag älskar alla droger och jag hatar do m lika mycket börja aldrig det är bara skit.
Mer
18 år 6 månader sedan #22845 av Isa-Alise
Lugna dig lite... det finns hjälp att få även vid drogmissbruk... inte ska du dö i nån psykos... sök hjälp istället... det finns behandlingshem där du kan vänja dig av med drogerna och få terapi som hjälper mot ångest och vad än som gjorde att du började missbruka...

Sök hjälp!!! Det är inte vettigt att vara rädd för sig själv eller att nån ska skada dina katter... du kan väl låta dem vara på kattpensionat om du behöver vård ett tag... eller be nån vän att mata dem...

Du ska inte behöva gå med röster som stör dig... det finns både mediciner och självhjälpsgrupper för att komma till rätta med det...

Ge inte upp! Sök hjälp och kämpa på! Du behövs!!!
Mer
18 år 6 månader sedan #22853 av flisan
Svar från flisan i ämnet jag vet att jag kommer dö
Ge inte upp. Håller med att du ska söka hjälp.
Om du tar livet av dig finns stor risk att du kommer ångra dig. Tänk om det väntar något bra eller i af bättre på dig, som du kommer gå miste om. Du har rätt att få hjälp. Även om du inte tror just nu att sådan går att få.
Mer
18 år 6 månader sedan #22862 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet jag vet att jag kommer dö
Sök hjälp mot dina besvär! En nackdel med denna sajt är att nästan alla verkar sakna egen erfarenhet av missbruk. Det finns en sajt som heter Missbruksrådgivningen som har ett forum för hjälp och stöd för de som har problem med missbruk av olika slag.
www.mbrg.se/
  • Undris
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #22881 av Undris
Svar från Undris i ämnet jag vet att jag kommer dö
Har du börjat ta ännu fler droger?
Mer
18 år 6 månader sedan #22904 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet jag vet att jag kommer dö
Jag blir otroligt ledsen i hjärtat när du skriver såhär.

Jag hoppas verkligen att du söker hjälp och försöker sträva emot
att må lika bra som du en gång gjort.