Vadå symtom - det spökar ju verkligen!!

Mer
12 år 8 månader sedan #421860 av Gelehallonet
Nu har jag lite problem! Jag har fått ett nytt jobb där jag trivs jättebra. Jag jobbar deltid, eftersom jag får så mycket symtom när jag jobbar heltid.

Jag ser och hör en massa saker på det här jobbet också, men grejen är att det gör alla andra också! Det är ett av Sveriges mest kända spökhus och alla i personalen upplever samma saker som jag. Det värsta är att nu vet jag ju inte alls om jag håller på att bli sämre. Jag kanske kan gå på att det inte händer något när jag är hemma, eller hur ska jag tänka?

Om i helgen när jag uppfattade att ett litet barn sprang förbi när jag öppnade en dörr. Bara ett par minuter senare sa min kollega att hon sett en liten pojke där inne! Då gills det väl inte som symtom?!

Jag vill ju jobba kvar.
Mer
12 år 8 månader sedan #421862 av Geta
Det låter som det där programmet i TV4+ om hemsökta hus.Om flera har samma hallucinationer så
måste det vara svårt att förklara vad det är. Folie a deux kanske.
Mer
12 år 8 månader sedan #421863 av Isa-Alise
Det där verkar inte vara en vettig arbetsplats om man har psykossymtom... vare sig det spökar på riktigt eller alla bara trissar upp stämningen, så lär du inte må bra av det hela...

Har du några andra möjligheter än att utsättas för den miljön?
Mer
12 år 8 månader sedan #421867 av Gelehallonet
Det är väl inte världens bästa arbetsplats för sådana som mig, men jag har haft så svårt att få jobb, delvis på grund av min sjukdom, och nu har jag äntligen fått ett. Jag har svårt att tänka mig ett bättre, om det inte vore för det där med alla spöken. :-s
Mer
12 år 8 månader sedan #421868 av killergirl
Jag har andar (spöke) upplevelser varje dag har jag haft så länge jag kan minnas men dom stör eller skrämmer mig inte ett dugg...Jag låter dom vara här omkring mig..Ibland kommunicerar vi ibland inte....Det som dock skrämmer mig är Utomjordlingar dom är ej alltid så vänligt sinnade skall ni veta :hysch
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
12 år 8 månader sedan #421873 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Vadå symtom - det spökar ju verkligen!!
Gelehallonet!

I believe you.
Jag tror på dig, att du ser det du ser.
Håller dock med de andra, kanske du borde tagga ner lite och söka dig någon annanstans, just pga din sjukdom.
Rätt onödigt att trigga igång något, menar jag.

Värme, D.S