Komet - var och när - secret.

Mer
6 år 9 månader sedan #941163 av Utomjordingen
Jag har förstått att jag är på framsidan av systemet och dom som "bankar" är på baksidan av parallella världen. De vill mig någonting men vad? Kanske att jag ska upplysa världen om någonting? Jag vet inte riktigt vad jag ska göra!? Tycker att jag har gjort vad jag har kunnat!
Mer
6 år 9 månader sedan #941168 av Utomjordingen
Antar att det kan vara en länk mellan mig i denna parallella världen från en annan parallell värld! Jag är säkert jättestor i den andra parallella världen men som jag är liten i denna värld... .

Typ, jag rörde en komet och sen smet jag in till denna parallella värld!
Mer
6 år 9 månader sedan #941176 av Utomjordingen
Det är ingen som kan förstå parallella världar men jag försökte förstå i alla fall... men vet inte riktigt!? Har ingen direkt klarhet över det hela... mer än att det kan ha med ljud som kan komma från en annan tid och rum.
Mer
6 år 9 månader sedan #941465 av Zoidar
http://vignette2.wikia.nocookie.net/marveldatabase/images/5/55/Comet_Man_Vol_1_1.jpg/revision/latest?cb=20080827011908

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 9 månader sedan #944464 av Utomjordingen
Jag kanske vill förvarna innan när kometen kommer! Vet ibland inte om jag vill detta... eftersom jag tycker inte att systemet förtjänar detta.
Mer
6 år 9 månader sedan #949011 av Utomjordingen
Jag ser dubbelt ikväll - antar att jag får inblick in i andra parallella världar!

Utomjordingen skrev: Antar att det kan vara en länk mellan mig i denna parallella världen från en annan parallell värld!