Komet - var och när - secret.

Mer
6 år 8 månader sedan #960711 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Du envisas med att använda engelska.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan #960714 av Jocke
Kan både utomjordingen och jesusknows bevisa att ni är separata personer? Den ena sysslar med spel, den andra medsekterism, jag får inte den ekvationen att gå ihop, annat än att utomjordingen kanske mår dåligt just nu?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 8 månader sedan #960715 av Recard2016
jesusknows följer mallen för pallekula's postningar som ju blev bannad.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan #960994 av Jocke
Nej, nej! Ville bara ha svart på vitt skillnaden mellan er två, det är det enda jag begär! Och en kristen bör inte se ned på andras funderingar, utan jag tycker bara att det ser ut att vara ett konstigt sammanträffande mellan er två, och utomjordingen säger själv att han har lite problem just nu, med luftherraväldet, vilket var ditt ord.

Eller försöker du dölja ngt genom att angripa mig sådär ohövligt?

Vars är världen på väg?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 8 månader sedan #961021 av Jocke
Har definitivt inte anmärkt på ditt beteende! Utan frågade enbart om skillnaden mellan er två. Hade jag fått ett ärligt svar, så hade vi kunnat resonera en stund kring detta, för att sedan släppa det och gå vidare.

Du tog nog det på fel sätt, och skylla på antikrist är inte heller riktigt adekvat tror jag?

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 8 månader sedan #961056 av Utomjordingen
Vad är det med Er? Jag har bara yrat om min komet i några år här på Viskas hemsida! Som kallas för vanföreställning men samtidigt tror jag inte det utan att det kan ha varit en verklig syn som jag fick ta del av i framtiden.

Det är på grund av delvis satans ljuden tinnitus nivå 3 och skriket inne i mitt huvud att det kan bli så med mig att jag kan ha nån slags telepati med utomjordingar som informerar mig och saker och ting.