Komet - var och när - secret.

Mer
6 år 1 månad sedan #1034896 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Du kan inte ens se att det handlar om post traumatisk stress/trauman när det gäller det här med min komet och utomjordingar med mera...


Precis vad jag misstänkte:

Mer
6 år 1 månad sedan #1037937 av Utomjordingen

Utomjordingen skrev: Innan jag återinsjuknade sist gång så minns jag att jag bara satt på köksstolen och då var det som en demon tog över/styrde min mun och sa årtalet när min komet kommer. Jag visste årtalet men vad jag inte kunde förstå varför jag sa årtalet högt mot min vilja? Demonerna kanske ville att jag skulle säga årtalet högt så alla demoner eller någon annan kunde höra eller? Jag tycker i alla fall att det var konstigt att inte kunna styra över sin egen mun ens.


Det här övertygade mig att jag kan ha rätt! Fick nån slags bekräftelse på det... .
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1057015 av Utomjordingen
Jag är riktigt ledsen när min kvinna ikväll påstod att jag är en fullblodig psykopat! Gråter...

Min kvinna säger att jag har ingen empati för någon som inte kan ta hand om mig själv.

Hon är rätt trött på mig i den här instängdheten vi lever i... ingen glädje i hemmet och så vidare.

Hade jag varit normal enligt henne så hade jag tröstat och tagit hand om henne men det gör jag inte så enligt henne är jag då psykopat... .
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057068 av memphis
Du är nog inte psykopat Utomjordingen, för psykopater har inte känsloliv, och jag tror heller inte man kan ha schizofreni OCH vara psykopat. Tror inte det är möjlig kombination dessa två.
Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1057093 av Utomjordingen
Jag och min kvinna var fulla igår och det är bara då när hon är i berusad tillstånd som hon brukar skena iväg och häva ut saker och ting.

Jag har 60 % - 80 % psykiska symptom kvar så därför verkar jag kanske vara en isbit runt min omgivning.

Förresten, vad jag vet så har jag inte fått diagnosen psykopat utan jag har fått diagnosen schizofreni och psykos.
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Utomjordingen.