Komet - var och när - secret.

Mer
11 år 2 månader sedan #558609 av Inwatto
Nej, det tror jag inte. Präster gör allt de kan för att rädda folk från att hamna i helvetet. De kan möjligen hota med helvetet (fast de gör de sällan numera) i ett försök att värva medlemmar till kyrkan. Att säga "Go to hell" är faktiskt väldigt osannolikt att en präst gör. Om de är missnöjd med någon, kan de mycket väl säga "Gud välsigne dig" för att de själva inte kan rå på situationen. De överlåter åt Gud att döma.

Jag tror inte du behöver vara rädd att någon kan bevisa att det var du som rörde kometen, Utomjordingen!

Prata inte med hat i munnen!
Mer
11 år 2 månader sedan #558615 av Utomjordingen
Allt det här skrev jag om kometen år 2011.

"Egentligen handlar mitt dilemma här i livet om den kometen som jag har så svårt att prata om. Som jag kan slå vad om: När! Var! - Kometen slår till. Jag ska slå vad om den här kometen som kanske gör mig stenrik. För det finns bolag i England där man kan slå vad om allt mellan himmel och jord. Jag hoppas att jag förlorar vadet. Att jag har helt fel och att det bara var vanföreställningar."

"Vanförställningen är sådan att om jag dör då kommer kometen/eller inte och sen om jag inte dör så kommer kometen/eller inte."

"Isa-Alise. Ja, jag hoppas verkligen att det bara är vanföreställning så det inte är på riktigt. Som sagt, jag har haft enorm ångest för den här kometen. "Jag rörde kometen" - Utomjordingen."

"Jag rörde kometen redan när jag var 18 år gammal. Sedan verkade som om jag rörde kometen igen för några år sedan. Sen dess när jag gjorde det så orkade jag inte längre - insjuknade och började dricka starköl. Dessa utomjordingar/demoner gjorde det inte lätt för mig när dessa till och med telepatiserade till mig när och var kometen kommer att slå till."

"Det var det jag hade svårt att prata om. Att jag faktiskt rörde kometen."

"Dilemmat är kvar att jag vet när och var kometen kommer att slå till. Som sagt, jag hoppas att jag har fel!"

"Jag var så arg på dessa demoner/utomjordingar så jag kastade massa stenar (kometer) mot deras planet. Det var mitt sätt att försöka lösa mina inre konflikter, men som ändå inte är riktigt lösta."

"Jag kontaktade en Präst får ett par år sedan. Prästen var hemma hos mig och "sådde frön" i mitt hem om du förstår vad jag menar. Jag nämnde lite grand (inte allt) om den här kometen för honom. Prästen tyckte jag skulle återkomma till honom men det gjorde jag aldrig. För det är lönlöst tänkte jag då på den tiden. Vad kan en Präst göra om jag har rört en komet? Skrattar han utav tårar kanske? Vet du det Nissegosse?"

Och mådde då och mår så här än idag:

Mer
11 år 2 månader sedan #558627 av Utomjordingen
Och så här skrev jag för ett halv år sedan - ursäkta mig men jag vill reflektera lite:

"Mina anhöriga var knappast pedagoger för mina anhöriga tvångsintog mig med våld (när jag var 18 år våren 1990) och så sa anhöriga att kapa av hans (alltså dom menar mig) armar och ben för allt är hans fel till överläkaren, varför dom sa det till överläkaren det vet jag inte?

Som jag tolkar det så har utomjordingar lokaliserat var min komet finns ute i rymden via mitt ärr som jag har, om när och var kometen kommer till jorden. Det är inte jag på bild men jag har liknande sånt ärr på grund av en riggad trafikolycka år 1976 jag var med om när jag var fem år gammal och miste mjälten då.

Jag ska skriva mer sen... .

För jag är just nu för full. Ha överseende om det."




Mer
11 år 1 månad sedan #560487 av Utomjordingen
Inte så fullt bra... men ville ändå göra den här (dock slarvigt) bilden för att jag ville göra bilden snabbt.

Mer
10 år 5 månader sedan #617973 av Utomjordingen
Vill säga att utomjordingar har nu kastat en komet mot jorden, som är min - så stenen är på väg hit, jag säger inte när kometen kommer. Det är min komet som utomjordingar vill ge mig skulden för.



Jag har sett detta i den inre verkligheten att dom "offentligt" gjort detta.
  • yoki
  • Besökare
  • Besökare
10 år 5 månader sedan #617980 av yoki
Svar från yoki i ämnet Komet - var och när - secret.
Utomjordingen. Någonstans i texten uppfattar jag en fråga om en präst skulle asgarva åt det här med kometen.
Vill bara säga att det kan jag aldrig tro att någon präst skulle göra.
Jag tycker att det verkar vara så jobbigt med kometer och utomjordingar och att det bara är du som vet allt. Vilket jobbigt ansvar att bära omkring med allt det där.
Man har ju tystnadsplikt när man jobbar inom landsting och även på andra ställen men jag har förstått att präster har en tystnadsplikt som är ännu mer omfattande. Så ska man prata med någon som verkligen måste hålla tyst inför alla även sina egna kollegor då kanske en präst kan vara ett alternativ.
Det är bara ett förslag Utomjordingen.
Ha det så bra, jag tycker du är en fin kille :kram