Komet - var och när - secret.

Mer
10 år 4 månader sedan #629627 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Nu runt Lucia ska det gå att se himlafenomen som meteoriter.
Mer
10 år 4 månader sedan #629698 av Admin1
Hur länge har du tänkt på kometen, Utomjordingen?
Mer
10 år 4 månader sedan #629702 av Utomjordingen
Tror väl att det var 1 år innan jag blev medlem här. Komet vanföreställningen var en stor anledning att jag började skriva här. Annars, första gången om komet grejen var våren 1990 men jag förträngde det snabbt. Allt var så orealistiskt då men idag kan jag prata om det fast det är orealistiskt. Jag känner mig mer skyddad idag med en dator skärm och behöver inte vara så rädd att ventilera om saken. På den tiden - våren 1990 - räckte det ju om man bara nämnde om telepati för att bli inlåst. Det är kanske så än idag? :tänk
Mer
10 år 4 månader sedan #629966 av Admin1
Tror inte man blir inlåst för man säker att man har telepati. Men säger du att du har telepatisk kontakt med Marsmänniskor och att du skall få hjälp av dem att ändra kometens bana så att det inte träffar jorden, så finns det kanske viss risk. :D
Mer
10 år 4 månader sedan #629968 av Geta
Svar från Geta i ämnet Komet - var och när - secret.
Man kan aldrig veta när det gäller det övernaturliga, sa en psykiatriker till mig.
Mer
10 år 4 månader sedan #630129 av Utomjordingen
Jag var arg våren 1990 för ingen förstod (inte ens jag) och ingen visade respekt för mig - det förändrade hela mitt liv. Skulle nog ha hållit tyst om telepati och annat då på den tiden. Psykiatrin och mina anhöriga har gjort så med mig att jag inte längre vågar vara riktigt arg eller visa hur arg jag kan vara ibland när jag är det och så verkar det som andra/anhöriga (som vet om att jag har en psykisk sjukdom) är rädda för mig IRL.