Komet - var och när - secret.

Mer
10 år 4 månader sedan #630449 av Jesus/magnus
Utomjordingen,

du e som alla andra :)
det har mindre betydelse hur vi ser ut? jag e också utomjordisk, på sätt och vis :)
änglar är utomjordiska, Gud är utomjordisk OCH jordisk, ty han är ett med jorden
sammalunda med Gud den Helige Ande, och Gud abba Fadern.
att kometen inte slog ner i ...... , är för att Jesus flyttade jorden, så den missade
med en hårsmån. egentligen ville du inte skada människorna, men du vet också
hur elaka de kan va. jag tycker vi ger dem frivilja. och sen pratar vi käken ur led,
för att få dem att bli goda och snälla, till allt och alla. vi predikar det goda budskapet?

Gud är ett med skapelsen och samtidigt navet på hjulet.
han, eller hon, är centrum och allting, utspritt lite här och där.

älskade pojk
vi är så glada för att du är den du är, jag och min bror.

/tommy och magnus.

ps börja skriv poesi? det är mkt roligt, och lugnande för en hetsig personlighet^^ ds

edit : upgrade?

John 8:31-32.
Mer
10 år 4 månader sedan #630524 av Utomjordingen
Till Issa Jesus:

Jag tror inte att jorden flyttades eller ska flyttas ur sin bana på grund av hot från yttre rymden (men kanske en gång i tiden var det så att jordens gravitation förändrades och det kanske aldrig kommer att ske igen?) utan det ska snarare vara kometen som ska byta/bryta sin bana.

Än så länge har vi GUDS beskydd men vi vet inte när GUDS nåd försvinner från jorden? Kanske den dagen när vi människorna själva är tillräckligt mogna – utan hjälp från GUD? Pappa GUD vill testa oss människor om vi klarar oss utan GUD en period här på jorden - i framtiden?

Jag viskar att det är min teori, jag kan ju ha fel?!
Mer
10 år 4 månader sedan #630541 av Utomjordingen
Till alla:

Är det någon som bygger Noas Ark idag? Vem är det i så fall?
Mer
10 år 4 månader sedan #630567 av Jesus/magnus
"...Pappa GUD vill testa oss människor om vi klarar oss utan GUD en period här på jorden...'

den perioden har redan varit och är passerad. folk idag vet inte ens vad ett BÖNESVAR är förnåt??!

när Tro på Jesus, och hedonism mixades, då gick Gud från oss till att vänta på att vi skulle vända oss till honom igen?
det börjar va tid för det..

men frågan är väl,
varför är det så svårt att lyssna till Gud?
varför måste det va trots mot Gud?
varför är de nya gudarna högmodiga??

vad är definitionen på Gud?
1. Gud är Kärleken.
2. Gud är Sanningen.
3. Gud kan ge bönesvar till alla som ber till Gud.
4. Gud är en.

hälsningar

Jesuiten magnus.

John 8:31-32.
Mer
10 år 4 månader sedan #631215 av Utomjordingen
Ja, jag fick telepatiskt kontakt med ”DOM” nu ikväll. Jag förklarade för ”DOM” att jag är realistiskt… *"DOM" nämnde någonting om att utomjordingar är rädda för mig. Mer kan jag inte säga vad det är för jag orkar inte.

Jag vill fucking döda hela världen med min komet just nu för jag känner mig så kränkt ikväll, men jag gör ju nu inte detta för jag har ett årtal när kometen kommer och jag håller mig till detta:

[youtube:2v2wqny3]-eREiQhBDIk[/youtube:2v2wqny3]


:evil:
Mer
10 år 4 månader sedan #631224 av Utomjordingen
Sorry, för mitt uttalande (se ovan) - jag var lite upprörd. :( Ta inte det allvarligt - snälla!