skumma saker våra röster sagt

Mer
11 år 10 månader sedan #487981 av Admin1
Ja rösterna man har kan exakt likna rösten hos en person man känner. Jag kan därför förstå att en del blir lurade av sina röster, eftersom de kan vara så verklighetstrogna.
Mer
11 år 9 månader sedan #496243 av evighetsmaskin
Jag brukar höra hela konversationer spelas upp i huvudet ordagrant. Alltså sådant som man pratat om tex över en middag sen när jag går och lägger mig hör jag alla konversationer om och om igen huller om buller typ. Konstigt.
Mer
11 år 9 månader sedan #496249 av björk
Jag fick för mig att grannen dött.
Helt okult var det. Att sonen och dottern passade på o ha sex.
Och att liket stank hela tiden. Sen öppnande en annan dörren för den andra grannen
då trodde jag att han var införstådd med att han dött och väntade på ambulans eller något.
Men sonen och dottern ville inte vara "till besvär" för då kunde sonen misstänkas för mord.
Och för var timme luktade det mer illa. Sen trillade ett typ ett gitarr väska ned.
Då trodde jag att dottern fått för sig att jag hade huggit av ett huvud och att det var det som dunsade.
Och så trodde jag att sonen lugnande dottern med det.... Och mitt i alltihopa så passade de på o ha sex !
Mer
11 år 9 månader sedan #496607 av Admin1
evighetsmaskin,

Hör du röster som samtalar med varandra?
Mer
10 år 9 månader sedan #595420 av JigsawJohn
Minns inget specifikt konstigt som mina röster sagt, men våra konversationer kan vara rätt skumma ibland.

Vid ett tillfälle satt jag och funderade på den elfenbensvita färgen och undrade om allas skelett har samma nyans, då en av mina röster frågade "vill du ta reda på det?" som indikerade till självskada, varpå jag ropade "neeej, för i h*vete du är ju inte riktigt klok!" Sen garvade jag åt det efteråt.

Vid ett annat tillfälle hade jag sju cigaretter kvar i paketet runt halv tio på kvällen och kunde inte bestämma mig för när jag skulle på och lägga mig. En av mina röster sade "När ciggpaketet är slut, då går du och lägger dig" varpå jag sade "Men om klockan bara är halv elva dårå?" och fick svaret "Då har du rökt för mycket".
Mer
10 år 9 månader sedan #595617 av Admin1
Ja, röster kan vara hjälpsamma och komma med förslag på vad man skall göra. De röster som kan vara farliga är röster som kommenderar en att göra saker för annars kan hemska saker inträffa. Finns folk som hoppat från broar på grund av sådana röster.