skumma saker våra röster sagt

Mer
12 år 1 vecka sedan #476529 av mopa
Mina röster säger inget rolit alls, bara elaka.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
12 år 1 vecka sedan #476531 av Jocke
Jag hade också elaka röster i många år, dem finns kvar än, men endast under provokation från utomstående krafter. Jag tror du behöver ändra livsföring, har ändrat flera ggr, ofta med gott resultat. Är just nu inne i ett skede då jag tänker på hur man kan ändra livsföring, det växer sig starkare för vartenda timme som går, att jag är tvungen att ändra förloppet. Men det är bara du själv som kan ändra på det, ett + i kanten att man kan få viss professionell stöd som snarare förstärker effekten, av att det är ens eget beslut som fattas och inte andras.

Till Mopa, men om andra vill bli inblandade, så ok för mig.

Vars är världen på väg?
Mer
12 år 1 vecka sedan #476532 av Utomjordingen
Här har jag och en del andra skrivit om röster.

:arrow: [url:pb2eptlw]http://www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=19&t=27590[/url:pb2eptlw] :arrow:
Mer
12 år 1 vecka sedan #476541 av zoegas
Jag kunde uppleva att rösterna kunde styra min kropp när jag mådde som sämst och inte fått någon diagnos. Så när jag var hemma hos min mor på första gången på något år, fråga jag rösterna vad det var som hände mig. Då styrde de mig till en byrålåda i en bokhylla. Jag öppnade en låda med en massa DVD-filmer med ryggen nedåt, så att man inte kunde se vilka filmer det var. De sade åt mig vilken DVD jag skulle ta, och när jag tagit ut den såg jag att det var filmen "A beautiful mind". Jag visste inte att det var filmer i lådan överhuvudtaget innan. Det skrämde skiten ur mig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
12 år 1 vecka sedan #476561 av Isa-Alise
När jag var i Mellanöstern på mitten av 1980-talet satt jag ensam på kvällarna och bad och sjöng lovsånger och såg ut över kullarna i solnedgången. En kväll sa en röst till mig "I natt blir vi bombade!". Men då såg jag hur en röd kupol steg ned från himmelen och skyddade husen. Jag gick och la mig att sova som vanligt den natten. På morgonen visade det sig att tre bomber hade träffat i fälten, men inget hus var skadat.
Mer
12 år 1 vecka sedan #476566 av Utomjordingen
Märkligt och mystiskt Isa-Alise. 8O