Det blir såhär mer och mer varje gång nu!

Mer
11 år 1 månad sedan #567221 av UnikOchEnsam
Hej jag vet inte hur jag ska börja men dessa drömmar dom är skit märkliga dom
känns verkliga och jag drömmer samma drömmar hela tiden nästan
som en serie som bara fortsätter.

Nu till lite annat jag har börjat känna saker o se saker o höra saker andra inte gör
men det händer nästan aldrig när jag e pigg utan det är mer när min hjärna är halv sovandes. Först sog jag prickar på väggen röda prickar som att väggen hade fått vattenkoppor och det var när jag vaknade jag var klarvaken Illision1

en annan gång så hörde jag min pappa prata jag var i köket sådär halv trött men när jag frågade han "vad sa du" sa han inget jag pratade inte Illusion2
sen den här gången jag vaknar upp öppnar ögonen och ser precis framför mig en liten flicka i lila klänning illusion3 och dagen efter öppnar jag ögonen och ser dörren stängas av sig själv men när jag blinkar så är den helt öppen Illusion4
och jag får nämna att jag ständigt hör viskningar och visslande ljud och ambulans ljud
Idag var det mörkt i rummet jag har precis öpnat ögonen från en märklig dröm då ser jag en man klädd i helt svart sitta på min dator stol men sen försvinner han Illusion5 och det var det hela hittils undra vad som händer mer i framtiden.

Är det här nån slags schziod grej eller schzoaffektiv ? jag har haft psykoser tidigare men dom sa bara att det är haschpsykos men haschpsykos försvinner ofta efter 6 månader och jag medicineras med massa antipsykotika som bara den så jag tror min haschpsykos e borta jag tror det är nåt annat vad tror ni?
Mer
11 år 1 månad sedan #567224 av Jesus/magnus
det kan va Gud som förbereder dig för kommande händelser?

hälsningar

Issa Jesus,
Jesuiten magnus.

John 8:31-32.
  • girl17
  • Besökare
  • Besökare
11 år 1 månad sedan #567227 av girl17
Issa Jesus,

skärp dig fan...
Mer
11 år 1 månad sedan #567228 av wasp
Vi har nog alla våra drömmar, men livet är inte bara en illusion. Försök att förverkliga dina drömmar! Vet så väl: Drömmar är som strömmar, förgängliga.................
Mer
11 år 1 månad sedan #567234 av Geta
UnikOchEnsam,

Du har säkert öppnat upp fönstret till att se syner när du tidigare hade haschpsykos.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
11 år 1 månad sedan #567237 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Det blir såhär mer och mer varje gång nu!
Jag hade också såna där upplevelser i drömmen när jag rökte hasch i tonåren... Jag gick till skolsköterskn och hon ville skicka i väg mig på hypnos, och hon frågade om jag rökt hasch. Jag sa ja, och då fick jag inte gå i hypnos...