Lukthallucinationer...?

Mer
10 år 8 månader sedan #605192 av Richard
Jag tycker ibland att jag luktar illa, trots att jag har nya kläder på mig varje dag, duschar varje dag, parfymerar mig, borstar tänderna o sköter min hygien allmänt. Ibland frågar jag folk som jag litar på, om jag luktar illa. Men de säger att jag luktar gott. Typ parfym. Men ibland tycker jag att jag luktar jätteilla. Kan detta vara en inbillning?
Mer
10 år 8 månader sedan #605194 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lukthallucinationer...?
Det vanligaste är nog att man inte märker att man luktar illa.
Mer
10 år 8 månader sedan #605203 av rebbe
Svar från rebbe i ämnet Lukthallucinationer...?
Det är samma teknik som används vid känsel hallucinationer vanföreställningar med mer. Det är EBL tekniken det finns endel att läsa på sidor om det på mindcontrole sidor Man fjärrstyr ditt luktsinne inte svårare än så man kan fjärrstyra allt i kroppen. jag har skrivit en enkel funktion om ebl på forumet!
Du känner en lukt det är detta man skojar om i tv reklamen om lukt tv
Mer
10 år 8 månader sedan #605205 av Eos
Svar från Eos i ämnet Lukthallucinationer...?
Jag hade en lukthallucination en gång, att hyreshuset jag bodde i då brann. Jag sprang ut i nattskjortan och tittade upp på huset gick runt det för att se var röken kom från...
Fast det klart det kan ju ha varit någon som glömt en platta på som det osade bränt ifrån.
Mer
10 år 8 månader sedan #605209 av Geta
Svar från Geta i ämnet Lukthallucinationer...?
En gång vaknade jag omkring 3 på morgonen av att det luktade rök. Det kom nerifrån i hyreshuset. Då gick jag ut och spanade upp mot huset. Min granne under mig höll på att grilla på balkongen, så det fanns en naturlig orsak.
Mer
10 år 8 månader sedan #605233 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Lukthallucinationer...?
Jag får också lukthallisar. Ofta beror det på stress eller strax innan jag får ett migränanfall. Är du stressad vid dessa tillfällen? Jag känner oftast brandrökslukt när jag blir stressad dock...