Hur luktar Ni?

Mer
6 år 2 månader sedan #1008654 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Hur luktar Ni?

LonelyisBack skrev: Så mycket parfymer kan ingen hinna använda! En öppnad parfym blir för gammal efter ett halv år och luktar inte längre fräscht över huvud taget!


Det visste jag inte.
Mer
6 år 2 månader sedan #1008680 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur luktar Ni?

zoegas skrev: Jag luktar testosteron.

En man numera död sade om tjejerna det luktade fitta varpå han inte kunde låta bli dem

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1008682 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur luktar Ni?
Tillverka er egen väldoft från grunden, sidan jag pekar på är shenet
www.shenet.se/recept/parfym.html

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 månader sedan #1008688 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur luktar Ni?
Essenser går utmärkt att köpa på hälsokostbutik de kan man ha vid massage enligt reikimetoden www.reikiforbundet.se/vad-ar-reiki/introduktion Man kan enkelt göra ett doftljus med att droppa i essenser i ett värmeljus, vilket blir den doft ni vill ha i rummet ni kan också köpa massageolja i Apoteket och i den ta essenser för att uppnå den verkan massagen som man vill uppnå. Jag har en bok om massage enligt reikimetoden i den kan man se vilka essenser ni skall använda för den verkan man vill nå med massagen.
www.apoteket.se/produkt/ormsalva-massage...00-ml-flaska-397952/ Jag har en massageolja jag köpt på apoteket men tyvärr kan jag inte hitta den på webben.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum