Omen

Mer
10 år 1 månad sedan #650480 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Vad tänker du göra när kometen kommer?
Mer
10 år 1 månad sedan #650653 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag kommer att ha plan A och B när det är dags men som jag idag inte ännu är klar med!

Om jag lever fram till dess kometen kommer så att säga. Så ska jag slå vad om när kometen kommer på något oddsbolag där man kan slå vad allt mellan himmel och jord. Om oddset är tillräckligt högt och jag vinner så blir jag stenrik på köpet.

Sen när det är dags så ska jag varna en del andra i tid.

Alla mina fiender under hela mitt liv kanske jag ska bjuda på en resa men det är inte säkert.

Om det blir så att min komet kommer då vet jag inte hur jag kommer att ta det? Kommer jag att kunna hantera det? Vill jag kanske ta livet av mig? Eller kommer jag att bara gapflabba åt allt? Om min komet inte kommer blir jag då tacksam eller besviken? Finns mycket mer saker jag som jag vill grubbla på.

Blir väl lite som i filmen på slutet när/om min komet kommer (fast ännu värre) om Ni förstår vad jag menar:



Kommer jag sen att komet gapflabba?:



Eller blir jag sen komet ledsen?:



Eller blir jag sen komet förbannad?:

Mer
10 år 1 månad sedan #652372 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Omen
Jag kanske gapflabbar vare sig kometen kommer eller inte - kanske blir det lika roligt? Det är vad jag kom underfund med nu att det kan bli så också.

Mer
10 år 1 månad sedan #652375 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Omen
Gör en skylt: [size=150:30hf45ep][color=#FF4040:30hf45ep]Kometen kommer snart och jag Utomjordingen vet när![/color:30hf45ep][/size:30hf45ep] sedan kan du gå runt på stan med den :D
Mer
10 år 1 månad sedan #652378 av Geta
Svar från Geta i ämnet Omen
Mer
10 år 1 månad sedan #652380 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Omen
[youtube:3nouqo0f]COYifCDe8h4[/youtube:3nouqo0f]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum