Känselhallucinationer...

Mer
9 år 8 månader sedan #679155 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev: Berätta mer om din operation.


Jag har haft en del såna. Nog det märkligaste var när jag en kväll låg och mediterade i mitt låsta rum. Det började blåsa och jag hängde bara med. Det kändes som jag var naken och att jag hade en kvinnas kropp. Snart blev jag pissnödig men det var en märklig känsla allting, så jag låg kvar. Då börjar det regna utomhus och det känns som att pisset rinner ner för mina ben. Snart började det blåsa utomhus och det trappades upp till storm och jag kände vindarna på min kropp. Jag slängs fram och tillbaka i min säng..

Sex har jag haft med vad jag trodde var Gud i en dröm en gång. Jag såg oss sen som ett stjärntecken i en lite udda ställning. Hon var tjock. En annan gång senare var det som att jag blev våldtagen av ett osynligt väsen med stor påle till könsorgan.

En annan gång var det som att andar stod längs vägen och puttade på mig så jag skulle gå rakt, var onykter. Jag roade mig med att blunda och trodde de skulle ta emot mig om jag gick fel, men har för mig det slutade då.

Rätt nyligen var det som att Jesus skickade en slängkyss från himlen när jag var på väg hem från en kompis.


Håper operasjonene er over for det var virkelig ekkelt :neutral: :rolleyes: Skummelt 8O
Mer
9 år 8 månader sedan #679158 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev:

sandy skrev: Håper operasjonene er over for det var virkelig ekkelt :neutral: :rolleyes: Skummelt 8O

Tråkigt, hade gärna läst.


Muhammed (islams profet) hade en sån dröm faktiskt. De opererade bort en svart sten ur hjärtat på honom.


Kan heller fortelle om det når det er dag og lyst ute :)
Mer
9 år 8 månader sedan #679244 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev:

sandy skrev: Håper operasjonene er over for det var virkelig ekkelt :neutral: :rolleyes: Skummelt 8O

Tråkigt, hade gärna läst.


Muhammed (islams profet) hade en sån dröm faktiskt. De opererade bort en svart sten ur hjärtat på honom.


Jeg kunne kjenner noen operere i hjernen min, de holdt på med forskjellige innstrumenter. Mye aktivitet i pannen og på toppen av hodet. Kunne også kjenne at de opererte i mine indre organer, og gjorde noe med hjertet mitt. Kunne våkne av at noen borret en stav gjennom nedre ryggen min, den gikk rundt og rundt og gjorde vondt. Jeg kunne våkne av at noe stakk noe opp i analen min, vondt. Men så var det også sex, og det var godt.

Jeg trodde dette var fysisk men fikk vite at det var ikke fysisk, var redd det var de små grå utenomjordiske. Men det kan ha vært mestere i det store hvite broderskap. Tror heller det, dette er en veldig forenklet versjon. Hadde mye ut av kroppen også, det ble for mye for meg. Det skjedde så mye.
Mer
9 år 8 månader sedan #679289 av malin71
Svar från malin71 i ämnet Känselhallucinationer...
Jag kände hur en skorpion-tagg vandrade omkring i min kropp. den var väldigt vass och långsam... Fruktansvärt obehagligt då jag kände den närma sig mitt hjärta.
Mer
9 år 8 månader sedan #679409 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...
Jeg har kjent det som små dyr kryper under huden, lurte på om jeg hadde delir. Men det er vel mest for folk med rus problemer?
Mer
9 år 8 månader sedan #679792 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...
Det der satan greiene er skremmende.