Känselhallucinationer...

Mer
9 år 8 månader sedan #679861 av sandy
Svar från sandy i ämnet Känselhallucinationer...

P@llekula skrev: Ja, men jag har upplevt att Herren, Jesus är allsmäktig och tar hand om Satan.



Håper det gode seirer til slutt. Men det er så mye om vonde opplevelser av psykose, jeg har positive opplevelser også.
Mer
9 år 8 månader sedan #680034 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känselhallucinationer...
För hörselhallucinationer så brukar man kunna minska dem genom att lyssna på en annan person, musik eller radio dvs andra ljud. Det man kan pröva med känselhallucinationer är att stryka med handen på huden där känselhallisarna kommer från. Kanske det kan minska besvären.
Mer
9 år 8 månader sedan #680037 av Geta
Svar från Geta i ämnet Känselhallucinationer...
Härom dagen trodde jag att jag hade känselhallucinationer. Det kröp under huden på armen.
Misstänkte skabb. Men det hjälpte att smörja in med hudlotion, då huden antagligen bara
var torr.
  • Jaana79
  • Besökare
  • Besökare
9 år 8 månader sedan #680118 av Jaana79
Svar från Jaana79 i ämnet Känselhallucinationer...
Jag har varit med om, vid insomnandet, att ngn tar min hand. Det känns fridfullt och vänligt. Sen har jag också varit med om att ngn tar tag om min handled inte lika vänligt, mer desperat kanske, när jag sover. Har också sett aliens som suttit vid min sängkant och tagit min hand. De har gummiaktig hud, är hårlösa och har sval kroppstemperatur. Det som har känts vänligt och fridfullt har jag tolkat som tröst från ovan. Jag tror som Nissegossen.
Mer
9 år 8 månader sedan #680163 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Känselhallucinationer...
Väldigt intressanta saker du upplevt, Jaana79.
Mer
9 år 7 månader sedan #686530 av spasy
Svar från spasy i ämnet Känselhallucinationer...
Det är ju inte hallucinationer men andarna har dragit mig i benen och ryckt mig i armarna.