Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 5 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #780752 av Utomjordingen
Ok, jag har en enkel ja/nej fråga till Er alla! Har Ni så att det snöar när Ni ser/blundar? Om så är fallet, har Ni så också att Ni har satans ljud nivå 1, 2 eller 3? Ni vet – satans ljuden är tinnitus/skrik ihop med röster eller utan. Även musikhallucination kan förekomma.

Här i denna tråd kan vi spekulera varför vissa människor kan ha så. Vad tror Ni att det kan vara som gör så att man kan ha så att det snöar/snösyn i luften.

Jag själv har mina egna teorier eftersom jag har haft så sen våren 1990. Om jag minns rätt så fick jag snösyn då.

Notera att jag ser bra – behöver inga glasögon!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 5 månader sedan #780753 av Geta
Svar från Geta i ämnet Snösyn! Snöar det?
Under de 17 år som jag tog Hibernal blev jag snöblind i solen om
jag inte hade solglasögon. Det satt i flera dagar.
Mer
8 år 5 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #780802 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Snösyn! Snöar det?
Kallas för visual snow och är sällsynt:
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 5 månader sedan #780820 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag skrev nej, men visst ibland kan det ju vara lite "snö". Det beror ofta på om jag t.ex. tränar eller sitter vid datorn, om jag reser mig för fort o.s.v.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 5 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #780827 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Tack för ditt svar och länken - Admin1! Jag visste inte att snösyn (namn som jag hittade på) kallas för "Visuell snö".

En av flera teorier är att man får "Visual snow" om man har kraftig tinnitus, finns säkert andra förklaringar också! För jag tyckte jag fick allt möjligt konstigt när satans ljuden nivå 3 kom år 1990.

Trodde ett tag att "Visual snow" hade med att jag önskade "ingenting"! när jag fick frågan från ingenstans: -"Vad önskar Du Dig?" Som om det blev Big Bang! Nån slags "DET"-hallucination... .

Skrev så här i tråden "What you wish?":

"Nä, ingenting konstigt hände mig igår när jag wishade "nothing" men å andra sidan så fick jag heller inte frågan "What you wish?" från ingenstans. Förr blev jag alltid konstig i huvudet när jag önskade "ingenting" och det var när jag fick frågan från ingenstans om vad jag önskar mig, fast på engelska."

Tack alla för att Ni har svarat! Hoppas på att fler kan svara ja eller nej frågan.

Hm, hittills verkar det som om det är bara jag som har "Visual snow"!
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
8 år 5 månader sedan #780887 av Erasee
Svar från Erasee i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag ser i ögonen" bubblor" och nu förtiden elmaskar och när man får syrebrist prickar... :tänk