Snösyn! Snöar det?

Mer
8 år 5 månader sedan #782270 av grezen
Svar från grezen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Utomjordingen,

jag vet inte om jag är psykotisk. Är inte helt fri från röster, men psykotisk tror jag skulle vara att ta i. Är ganska introvert, jo.
Har nog ingen vidare förmåga till telepati heller.
Försöker gå rakt igenom ångesten oftast, ibland blir det för mycket godis medan jag ibland ligger under en filt. Har tur som inte har problem med tinnitus, som du har, för det låter jättejobbigt.

Jag hoppas att visual snow inte är något farligt fel eller så. Och att det försvinner. Har ibland tänkt att det har att göra med clozapin och att det är besläktat med dimsynen man kan få av det.
Mer
8 år 5 månader sedan #782271 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
:hjärta Tack för ditt svar! :hjärta

Tror att du är en god människa eftersom du inte har satans ljud som jag har. Jag själv är ond i teorin på grund av ”DET” (har ont i mitt sinne) men bryter inte mot lagarna för det.

Annars, för mig är visual snow ungefär som "Ingenmansland"!

Mer
8 år 5 månader sedan #782272 av grezen
Svar från grezen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Jag tror inte att du har tinnitus för att du är ond. Jag tror inte att du är ond för det första och jag tror inte att man straffas när man blir sjuk på något sätt. Sjukdom är inget straff för något.

Jag tror inte att folk som mår dåligt och/eller är sjuka har gjort något illa, inte du heller.
Mer
8 år 5 månader sedan #782273 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Du är snäll som tänker så om mig! Tack! :hjärta

Kanske är jag inte så ond i alla fall fast jag har rört "DET"! Kanske... är jag god i alla fall fast jag har ont i mitt sinne? :tänk .?
Mer
8 år 5 månader sedan #782274 av grezen
Svar från grezen i ämnet Snösyn! Snöar det?
Nä, tror inte att du är ond faktiskt.
Mer
8 år 5 månader sedan #782275 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snösyn! Snöar det?
:D :hjärta