Magiskt tänkande

Mer
7 år 9 månader sedan #838074 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Magiskt tänkande
Fjärrlån brukar kosta något. Sist betalade jag 10 kr.
Mer
7 år 9 månader sedan #838088 av Geta
Svar från Geta i ämnet Magiskt tänkande
Det kostar alltid 10 kr att ställa sig i kö på biblioteket för en bok.
Mer
7 år 9 månader sedan #838098 av Vatten
Svar från Vatten i ämnet Magiskt tänkande

sodergardfia skrev: Jag har även befallningar i huvudet: "gör si och så, annars..." Nu för tiden lyder jag inte de befallningar som är klart bisarra. Annart var det på gymnasiet. Jag blev befalld att fasta, och det gjorde jag nästan varje dag i ca en månad. Jag blev befalld att stå staty i en kvart, och det gjorde jag. Jag hade en ständig skräck att om jag inte lydde minsta befallning så riskerade jag att förlora frälsningen. Jag drack två glas blåbärssoppa en gång för det var så gott och jag var bokstavligen utsvulten, och då trodde jag att helvetet väntade.
Då tog jag befallningarna helt på allvar och trodde jag var friskare än nånsin. Jag fattade inte varför jag blev inlagd på BUP...
Nu är jag betydligt mer kluven om befallningarna och de kommer alltmer sällan

En kniv är en kniv och den är vass. Att fånga den gör slidan och det sker lite högre upp innan kniven blir vass. Och bara här blev det helt fel men ändå.

Att lära känna vad som sticker i sinnet som en kniv men är mera saknade trådar i en ospunnen väv som skriker tusen nålar. Jag tror att det är en boot funktion, återge mitt område sin funktion.

Den högsta sannolikheten för fenomenet bör ligga i att utifrån alla samlade minnens sammanställning göra en bra planerad akt för framtiden, då det har den längsta tankesträckan och längsta neuralekonomiska praktiseringen, vilket i lägen med mindre integrering och närhet till roten bör ta ut sin rätt. För långt bort från rotad integral blir det lättare brott på funktionen. Spretigt, sedan bryts det, och motsvända stycken hamnar emot egenarten som tuva.

Vet du va.

En förändring av icke integrerad typ. Mamma svälter och hon har mig, jag lär mig att ducka, ducka snabbt. Ja. så kan det vara, på ett eller flera sätt att trådarna går i sär. mGLU2, 5-HT2A Duckar och styr energifördelningen och det fostret lärt sig står alltid kvar. Därför att det är kvar. Men det behövde inte stå i ritningen från början, för det är en icke integrerad förändring i ritningen, vilken sedan kommer att försöka finna sin egen lösning

Den egna systemlösningen nummer ett är att elda på det som står still. Rent immunologiskt inflammation. Inflammation i ett läge med för låg energi integral för tillståndet längre bort från roten. Men är en helt system naturlig process som här går snett. Och det är mina magiska tankar, vad tror ni om dem?

Det är en saga, det är en dröm. Det är försörjningen i en söm. Digitalis du fingerborgsblomma.
Mer
7 år 9 månader sedan #838121 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Magiskt tänkande
krokus, du är en men ändå många i dig själv! Men dela inte upp dig, gör det aldrig! Samt aldrig du själv!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 9 månader sedan #838347 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Magiskt tänkande
Skulle gissa att fjärrlån av e-böcker kan vara gratis. Så man kan fråga om det på biblioteket.
Mer
7 år 9 månader sedan #838803 av Kevick
Svar från Kevick i ämnet Magiskt tänkande
Barn har magiskt tänkande som en naturlig del av verkligheten. Det är ju fullt möjligt att ha en låtsaskompis t ex. Nästan all lek handlar ju om att använda det magiska tänkandet. Jag ser det inte som något "sjukt" att ha ett magiskt tänkande. I tanken är allt möjligt. Gränsdragningen mellan mag t. och vanföreställningar är grövre än man kan tro.

Att tänka är både en gåva och ett gissel för människan.