Det tokigaste du gjort

Mer
7 år 6 månader sedan #867637 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Det tokigaste du gjort
Det tokigaste jag gjort var en självskada under en psykos, som blev en traumatisk upplevelse. Men jag har kommit över det idag.

Anchored in Christ ✟

Mer
7 år 6 månader sedan #867649 av björk
Svar från björk i ämnet Det tokigaste du gjort
Ett av de tokigaste jag gjort var att kräla på golvet när jag låg inne på vuxen psyk... Antagligen :tänk
Mer
7 år 5 månader sedan - 4 år 1 vecka sedan #873433 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Det tokigaste du gjort
Det galnaste jag gjort var nog när blev inlagd på tvång. Krossade ett fönster på avdelningen med en stol. Och stack ut på taket.

björk skrev: Sen åkte jag rullstol till hjärnröntgen
en fes en ljudlig brakare. De uppmuntra mej o sade se på sjuksköterskan så mild o vacker som,
"hon" är. Medans hen matade mig......

Va fan.... björk :lol:

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
7 år 2 månader sedan - 4 år 1 vecka sedan #899210 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet Det tokigaste du gjort
Var naken och stod som staty inne på mitt rum. Brorsan kom in och skulle låna min cdspelare. Jag stod kvar. Undrar vad han tänkte!!!

Blev inlagd på BUP en vecka senare. Där försökte jag döpa mig själv med vatten från handfatet.

Sen gjorde jag nåt riktigt pinsamt några dagar efter att jag kommit ut från BUP... jag kände att Gud ville att jag skulle missionera, vilket i sig inte är fel alls. Men jag vågade inte gå fram och prata med folk. Så när jag och min dåvarande bästis skulle på stan skrev jag en massa post-it-lappar med budskap. Jag satte dem på allt jag kom åt. Till och med PÅ FOLK! Helt absurt.
Förvånar det er att min bästis började ta avstånd från mig sen? Hihihi
Last edit: 4 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
7 år 2 månader sedan #899247 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Det tokigaste du gjort

Zoro skrev: Jag sprang naken med några kompisar över vasaplatsen i Göteborg. Men jag var inte psykotisk, bara ung och uttråkad :P

Den Obelisk, Torgny Segerstedtmonumentet som står där som minne av honom, pga av vad han utgav i Dåvarande Göteborgs handels och Sjöfartstidningen farsan prenumererade på den och GP, jag läste dem på morgonen innan skolan och då de tecknade serierna.

Torgny, vek sig inte från att tala om för Nazisterna och var direkt motståndare till dem, därav att monumentet står där.
sv.wikipedia.org/wiki/Torgny_Segerstedtmonumentet
"De fria fåglarna plöja sin väg genom rymden. Många av dem nå kanske ej sitt fjärran mål. Stor sak i det. De dö fria."

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 2 veckor sedan #1243011 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Det tokigaste du gjort
Jag har som tur är inte gjort något riktigt tokigt. Men innan jag hamnade på psyket i våras gick jag omkring i olika skor på höger respektive vänster fot. En kvinna pekade på mig och sa något. Såna småsaker har jag gjort. Fast jag skulle också det i våras in på en myndighet och vakterna ringde polisen.