alla ljuger

Mer
17 år 11 månader sedan #38723 av lobo_angel
alla ljuger skapades av lobo_angel
nu fattar jag vad många här skriver om att dom känner sig ensamma och att folk ljuger för er. tog lite tid men nu har jag fattat hur saker å ting ser ut på riktigt... Det är skönare att leva i fantasivärlden som alla andra går omkring i. Är det verkligen alltid bättre att se den nakna sanningen å verkligheten? tycker jag mådde bättre förut när jag var en del av alla lögner och trodde själv på dom. Nu vet jag bättre men mår sämre. vill så gärna tro på folk när dom säger saker men allt är som en film. alla går omkring å låtsas att dom e nån annnan och säger att dom bryr sig. men jag ska inte vara den som e den att peka finger. jag e med en skådis med ett fejkat leende och en trasig själ... inte ens alex som e där för mig i mitt huvud pratar med mig nu. hon är bara tyst men jag vet vad hon tänker... å ingen tycker om mig nu. vill bara proppa i mig massa kemikalier för att jag ska va me i filmen igen. Det är lättast så för alla inblandade. kanske man sak svälja å göra alla nöjda? Så slipper folk tänka och ifrågasätta saker.

ibland tror jag att jag skulle bli galen utan alex och ibland tror jag hon e där för att jag är galen. men ser ändå saker tydligare nu än förut... vet dock inte riktigt hur det känns... vet inte va jag ville få fram av detta riktigt men va som tvungen att skriva av mig lite.

Någon som har nån tanke om detta?

Tack för att ni finns där ute på andra sidan skärmen förresten...
Mer
17 år 11 månader sedan #38724 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet alla ljuger
förbannat bra vinkel!

här tas inga mediciner, förrens jag kan bevisas helgalen!

betränk att det är politiksaa intressen, i usa och väst, som bestämt vad som är vad.

rösten är inte så hemsk, som jag uppftatr dig, ibland även ett stöd. så ta det lugnt.
INse att det är en del av dig som du separerat från ditt jag men som ger dig inikationer på hur det är därimme..
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38732 av
Svar från i ämnet alla ljuger
Håller fullständigt med, det är lite som i filmen Matrix som man lever i.
Mer
17 år 11 månader sedan #38746 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet alla ljuger
Många människor spelar en roll på sätt och vis. Det är ofta tydligt i vissa yrken. Men alla människor gör nog det inte tror jag. Möjligen kanske du har tillfälliga besvär med vanföreställningar, men det är svårt att säga. Det finns mycket ovanliga vanföreställningar, där personer i omgivningen felidentifieras. Det kan vara skilt från schizofreni, men också förekomma vid schizofreni.