Vad säger rösterna?

• PsychoWard
  • PsychoWard Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
06 dec 2019 04:53 #1209334 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad säger rösterna?
jodå, däremot litar jag inte på människor. ni är alla lögnare, bedragare, tjyvar mördare. falska profeter och förstörare Romarbrevet 3:4, Jeremiah 17:5, Jer 9:8 m.fl

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
06 dec 2019 04:56 #1209335 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad säger rösterna?
Hur blev jag allt där? Bara för att jag i princip sade du talar i nattmössan det fick dig att bli vaken sedan arg för att du fick svar?

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• PsychoWard
  • PsychoWard Profilbild
  • Besökare
  • Besökare
06 dec 2019 04:58 #1209336 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Vad säger rösterna?
skulle du vara bättre än alla andra människor?

nä just det.

dessutom väcker Herren mig och jag kommer inte dras bort från Hans Armar från några helvetiska planer / mänskliga komplotter

Mer
06 dec 2019 06:23 #1209337 av Nissegossen
Svammelmoster

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Mer
06 dec 2019 18:27 #1209572 av Pysen_87
Svar från Pysen_87 i ämnet Vad säger rösterna?
Mina röster säger åt mig vad jag ska göra, hur jag ska göra och varför.
Som att inte ta mina mediciner, alla vill mig illa, andra kan se vad jag tänker, att jag ska göra illa andra och även mig själv.
Är som att nån står bakom mig och viskar i mitt öra, får höra allt jag inte vill veta nåt av.

Mer
06 dec 2019 18:35 #1209578 av Nissegossen
Samma sits som alla andra bry dig inte, det är ingen ide dem gör inte som de säger det står livsfarlig ledning vid en järnvägsövergång ta orden för gott. Det är fler av oss som har livsfarlig ledning enbart på ont för mig vet inte hur andra har det men det är troligt snarlikt

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
03 jan 2020 17:22 #1217421 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Vad säger rösterna?
Jag ska lamslå lokaltrafiken för den styrs av aliens. Har börjat titta på en svabb jag har, den ska jag använda. Men jag vet att röster bara är mina tankar.

Mer
03 jan 2020 20:52 - 03 jan 2020 21:12 #1217496 av memphis
Svar från memphis i ämnet Vad säger rösterna?
Ska du kapa en buss med hjälp av en golvmopp?! Hahaha! Du kommer att bli övermannad. Vill du verkligen lyckas är det bättre att du säger du har en sprängladdning. Men gör för guds skull inte det. Då blir det rättspsyk för dig.

Förresten kan du nog få rättspsyk för hot med golvmopp också. Var försiktig.
Senast ändrad: 03 jan 2020 21:12 av memphis.

Sidan laddades på: 2.393 sekunder