Om ni gör som rösterna säger, vad säger rösterna sedan?

Mer
6 år 10 månader sedan #943609 av MsTibbs

Erik skrev:

cecilia76 skrev: Så länge det är konstruktiva förslag rösterna kommer med anstränger jag mig för att göra efter det.

Varför måste allt vara konstruktivt?

Nissegossen skrev: Precis

Precis inte


Göra illa folk vore dumt.
Mer
6 år 10 månader sedan #943614 av Nissegossen
Så länge rösterna inte säger att du skall ta livet av dig, eller lurar ut dig på irrfärder går det att lyda vad de säger, om det visar sig att de vill dig eller någon annan mår väl av vad de säger. Men som alltid ledning uppifrån är alltid livsfarlig ledning! Men bara de inte vill att du skall begå ett lagbrott, svensk, Guds eller i det land du vistas i. Har ibland rysningar från en gång när de fick mig ut i förorten, där det gick 4 män i bredd på en gångväg mitt i natten, då rösterna fått mig dit. Jag valde strax efter att gå på en gren av gångvägen, när jag kommit 50meter på den sade rösten, nu kan du åka hem, du har förhindrat mord.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943622 av Erik

MsTibbs skrev: Göra illa folk vore dumt.

Precis. Det är därför det är roligt.

Nissegossen skrev: Så länge rösterna inte säger att du skall ta livet av dig, eller lurar ut dig på irrfärder går det att lyda vad de säger, om det visar sig att de vill dig eller någon annan mår väl av vad de säger. Men som alltid ledning uppifrån är alltid livsfarlig ledning! Men bara de inte vill att du skall begå ett lagbrott, svensk, Guds eller i det land du vistas i. Har ibland rysningar från en gång när de fick mig ut i förorten, där det gick 4 män i bredd på en gångväg mitt i natten, då rösterna fått mig dit. Jag valde strax efter att gå på en gren av gångvägen, när jag kommit 50meter på den sade rösten, nu kan du åka hem, du har förhindrat mord.

Vadå förhindrat mord? Du gjorde ju ingenting.
Mer
6 år 10 månader sedan #943627 av Nissegossen
Jag råkade vara där grabben, att det fanns ett vittne räckte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943628 av Nissegossen
Tar dig mer för ett Troll om du undrar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 10 månader sedan #943632 av MsTibbs
Trollet Erik med spetsiga öron :)