Vilka hallucinationer är vanligast?

Mer
5 år 10 månader sedan #1062112 av Rrusheflower
Det är känsel lukt och smak hallucinationer som övertygar mej om att jag är förföljd av demoner.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062119 av Utomjordingen
Blir jag ensam en längre tid då kan uppfatta som om demonerna kommer mer och mer in i mitt liv! Med andra ord, jag blir mer psykisk sjuk om jag blir lämnad ensam en längre tid.

Minns tillexempel när min kvinna skulle resa och vara borta en hel vecka och så fort hon reste så var det som om demonerna kom in när hon gick ut genom ytterdörren. Fick leva ensam med demonerna hela tiden tills hon kom hem igen. Så fort hon kom hem in genom ytterdörren så var det som om demonerna gick ut. Fruktansvärt upplevelse var det!
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062120 av Rrusheflower
Jag vill tro att det är inte så farligt att vara psykisk sjuk men jag har ju bevisen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062121 av Rrusheflower
Prova att göra självhjälps övningarna på denna hemsida. Tex det kan inte hända att ett spöke skadar mej, det finns aktiviteter att gå på, det är mänskligt, ta det lugnt , vila, du behöver inte känna ansvar eller känna dej attackerad, det är bara ett test det kan hända att testet är fel eller vagt. Det finns andra som också har sjukdomar tex handikappad, blind, döv.
Mer
5 år 10 månader sedan - 5 år 10 månader sedan #1062144 av Utomjordingen
Mina hallucinationer och illusioner som jag delvis har hela tiden + symptomen Visual Snow gör att den osynliga/abstrakta världen blir mer påtagligt för mig än kanske för andra! Det är egentligen inte så konstigt att jag kan se och höra genomskinliga skepnader då och då. Jag önskar bara att jag kan komma vidare någon gång men jag har fastnat i detta sen våren 1990. Jag kommer aldrig att komma över våren 1990... .
Last edit: 5 år 10 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 10 månader sedan #1062145 av Cosmos
När jag mår dåligt är jag övertygad om att jag själv är en demon, sprungen ur en släkt som växt fram från Djävulen i rakt nedstigande led.

Jag hör ibland radio från mitt kylskåp när jag öppnar dörren. När sjukdomen bröt ut kände jag hur jag lättade från marken och höll i mig i stolpar för att hålla mig kvar på jordens yta.

Även krälande likmaskar som ligger och väntar tills det rätta ögonblicket att ta över mig.

Hör ibland musik lika tydligt som om orkestern bara är några meter ifrån mig.