Avlyssnad mobil

Mer
6 år 6 månader sedan #974850 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Avlyssnad mobil
Datorer blir ofta utsatta för dataintrång, dyker det upp konstiga meddelanden eller om den blir seg bör man vara vaksam. Det här med avlyssning hände alltså för flera år sedan, hade en väldigt stark magkänsla av att något konstigt hände omkring mig just då.
Mer
6 år 6 månader sedan #974851 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Avlyssnad mobil

Inwatto skrev: I mitt fall var det schizofreni. Var inte avlyssnad.

Jag är lika störd som du på att folk tänker "det är bara paranoia" om man tror sig vara övervakad. Tyvärr går det inte att tala någon tillrätta med att "det gör väl inget om du blir avlyssnad??" Paranoia måste bekämpas med antipsykotika. Det kan bli värre om man försöker med samtal. Är min erfarenhet. För jag har provat båda. Därför förordar jag psykiatri framför anti-.

Vet du vad? Jag slutade ta med mig min mobil... Vad hände? Jo det slutade åka runt polisbilar/polispersonal vart jag än gick... :P
Mer
6 år 6 månader sedan #974852 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
Det bevisar inte att din mobil var avlyssnad men det var ju bra att du slapp känna dig övervakad.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 6 månader sedan #974854 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Avlyssnad mobil
Ja, jag minns också att jag såg väldigt mycket polisbilar omkring mig för några år sedan... Överallt var de.
Mer
6 år 6 månader sedan #974855 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
För mig är inte poliser fienden. De får avlyssna bäst de kan. De kan säkert en del om datorer som jag inte känner till. Jag vet bara att dagens datorer är så snabba, att man märker inte den lilla procenten extrabelastning en spionprogramvara gör. Man får försöka klara sitt vardagsliv utan att bry sig om övervakning.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 6 månader sedan #974861 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avlyssnad mobil
Poliser är inte fiender för mig heller. Jag är tacksam för den gången som de hämtade mig och körde mig till psyk, när jag var psykotisk. De tog det så varligt.