Avlyssnad mobil

Mer
6 år 6 månader sedan #974837 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Avlyssnad mobil
Förmodat brott, lägst två års fängelse i straffskalan innan rätten säger ja till avlyssning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #974839 av Geta
Svar från Geta i ämnet Avlyssnad mobil
I gammaldags telefonväxlar kanske att telefonisterna avlyssnade vad som sades. När de inte hade annat för sig.
Mer
6 år 6 månader sedan #974842 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Avlyssnad mobil

Inwatto skrev: Det låter inget alls om telefonen är avlyssnad. I dagens digitala värld, så kan de som har tillgång till teletrafiken, göra en kopia på talet utan att man märker något. Hör man mystiska ljud, så beror det på annat.

Om poliser inte ens har tid att handlägga våldtäkter, varför skulle de sitta och lyssna på vardagstjatter? Nah, man måste vara en högriskperson för att de ska bry sig.

Att polisen inte har tid att utreda våldtäkter är en stor fet lögn, punkt... Nej jag är inte det minsta förvånad... Vi har haft flera här på Viska som har vittnat om detta med tydliga bevis.
Mer
6 år 6 månader sedan #974844 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Avlyssnad mobil
Bevis på avlyssning? Det minns jag inte att jag läst. Däremot är det väldigt vanligt om man är paranoid att man tror sig vara avlyssnad. I telefon och i vardagsrum. Det har jag själv haft en släng av, men det var inte bevisbart och helt säkert taget ur luften.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 6 månader sedan #974846 av Gardenia
Svar från Gardenia i ämnet Avlyssnad mobil
Precis.. Min magkänsla säger mig att telefonen blev avlyssnad, det hördes mystiska ljud i telefonen vid denna period. Numera är jag aldrig avlyssnad tror jag. Tror även att min dator flera gånger blivit utsatt för spionage, trots att jag har virusskydd. De kan gå in i datorn och kolla bilder och allt möjligt.
Mer
6 år 6 månader sedan #974847 av Carmen Al Kebab
Svar från Carmen Al Kebab i ämnet Avlyssnad mobil

Inwatto skrev: Bevis på avlyssning? Det minns jag inte att jag läst. Däremot är det väldigt vanligt om man är paranoid att man tror sig vara avlyssnad. I telefon och i vardagsrum. Det har jag själv haft en släng av, men det var inte bevisbart och helt säkert taget ur luften.

Och man skyller ifrån sig på schizofreni, exakt... Det blir alltså helt legitimt att avlyssna/övervaka schizofrena, påstår schizofrena att de är övervakade/avlyssnade så låser de in dem på psykiatrin..... Herregud, kan vi inte vara ärliga och skriva som det är istället? Om du jobbar för psykiatrin så förstår jag dig.