Vilka kändisar tror ni att ni har varit?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997076 av
Tex hitler? Antikrist? Eller Marilyn Monroe?
Mer
6 år 4 månader sedan #997077 av Geta
Har aldrig träffat någon patient inom psykiatrin som trott att hen har varit en kändis.
Mer
6 år 4 månader sedan #997082 av Inwatto
Är Gud en kändis? Jag trodde jag var Fadern i ett halvår, ungefär. I början letade jag efter fakta som skulle visa på att jag inte var det, men hittade bara saker jag tyckte visade att jag faktiskt var den jag trodde. Men, sedan kom jag på att Fadern är den ende som vet när Jesus kommer tillbaka, och där vet jag lika lite som vilken annan människa som helst. Då slapp jag den övertron.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
6 år 4 månader sedan #997087 av björk
När jag var ny insjuknad trodde
jag Jimi Hendrix var mobbad sedermera
från personer i bandet. Mitt musikintresse
mynnade fram via Mark Knopfler Sailing to
Philadelphia Samt en del Också Ozzy live in budokan

Plus lite kreti och pleti :flex
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
6 år 4 månader sedan #997088 av
Jag har träffat flera schizofrena som trott vara Jesus, gud, vampyr, hitler och Marilyn Monroe!
Ja gud är en teologisk kändis! Vampyr en mytologisk kändis, hitler en krigsherre till kändis, Marilyn Monroe en kändis från Hollywood mm
Mer
6 år 4 månader sedan #997099 av Ingrid999
Man återföds livet är ett evigt kretslopp. Gud är ren kärlek och endast stora inkarnerade själar kan få information från den gudomliga världen. Det är skillnad på att vara psykiskt sjuk ock att vara uppstigen mästaresom tex Jesus var när han Vandrade på jorden. Vi skall icke smäda det vi inte känner till.