Vanföreställningar!

Mer
6 år 3 månader sedan #1009511 av Utomjordingen
Jag reflekterade över mina vanföreställningar idag! Och tänkte efteråt: - "Vad fan är det här för djävla knäppar tankar som jag har haft sen våren 1990?".

Hursomhelst, hur mår Ni idag och vad har Ni för vanföreställningar Ni har haft och kanske har än idag? Har Ni ens reflekterat över Era knäppa tankar som Ni kanske har haft?
Mer
6 år 3 månader sedan #1009512 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vanföreställningar!
Det är som en psykosångest ständigt idag.
Mer
6 år 3 månader sedan #1009514 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar!
Jag har mer eller mindre knäppa tankar/vanföreställningar hela tiden men vissa perioder i mitt liv är knäppa tankarna mer extremt än andra år/perioder. Minns så tydligt i mina extrema knäppa tankar som jag har haft i mitt liv tydligare idag - mer klar tänkt över mina vanförställningar. När jag idag reflekterade över mina vanföreställningar så kan jag se så här efteråt att allt står inte rätt till.
Mer
6 år 3 månader sedan #1009525 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar!
Här har jag snart gått i närmare 30 år med mina knäppa tankar på grund av satans ljuden tinnitus nivå 3! Vad säger Ni om det? Kan Ni slå "DET"?
Mer
6 år 3 månader sedan #1009528 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar!
Vad har jag gjort sen dess våren 1990? Jo, "bara" knullat-knullat kvinns för min överlevnads skull! Var det värt "DET"? Vet inte? Hoppas att det slutar gott i alla fall... .
Mer
6 år 3 månader sedan #1009640 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Vanföreställningar!
Jag har inte haft några vanföreställningar efter att jag skrevs ut från psykiatrin. Ibland kan jag känna av paranoia dock.