Vanföreställningar!

Mer
6 år 3 veckor sedan #1031034 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Vanföreställningar!
Pratar grannarna genom väggarna? Hade det så att jag kunde prata med grannarna när jag precis insjuknat.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031506 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vanföreställningar!
Att andra kan höra ens tankar räknas, som en bisarr eller overklig vanföreställning. Verklighetspröva. Försök att hitta bevis för och emot och agera domare. Tro bara på det du har bevis för.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031541 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vanföreställningar!
Jag tror mig ha dem rätt in i tankecentrum de kommenterar vad jag tänker och snackar skit inom mig. Förstå att det är realitet hos oss

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031548 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vanföreställningar!
En granne här hade en granne i uppgången intill hon bankade i väggen med en träsked, hon i min uppgång flyttade och damen i uppgången intill var senil och kom in på boende. Kvitt bägge jag gillade det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031567 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vanföreställningar!
Min gamla granne hade ångest och ryckte i dörrhandtaget.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031589 av lumpi
Svar från lumpi i ämnet Vanföreställningar!
Konspirationsteorier och förföljelsetankar här bl.a samt mycket religiöst betingat....nu är det rätt lugnt, går i perioder. Är osäker på om jag hör saker som inte existerar, men kan det komma periodvis? Vid välbefinnande så lugnar sig mycket av det på ett markant sätt.