Vanföreställningar!

Mer
6 år 2 månader sedan #1009740 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Vanföreställningar!
Hoppas att du känner dig bättre någon gång i framtiden.
Mer
6 år 2 månader sedan #1009744 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Vanföreställningar!
Tack för din omtanke! Ja, på ytan ser det bra ut med mig men under ytan så är det inte alls bra. Men man kan ju alltid hoppas att det blir bättre någon gång.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031019 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Vanföreställningar!
Jag mår rätt bra.min vanföreställning är att folk kan höra mina tankar. Jag ska få abilify imorgon och hoppas att det tar bort den vanföreställningen. Ibland så pratar folk och "bevisar" att dom kan höra mina tankar eller att allt handlar om mig och då blir jag hög i kroppen och tänker att "folk kan höra mina tankar" och blir hög.fett skumt.har läst att det är det tredje ögat som öppnas
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031022 av Vilja
Svar från Vilja i ämnet Vanföreställningar!
Mina vanföreställningar är att så fort jag rundar ett hörn är att nån ska hugga mig med kniv och att grannarna hör vad jag tänker. Zyprexan på morgonen hjälper dock lite mot det men ibland glömmer jag ta den.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031034 av Izinaz
Svar från Izinaz i ämnet Vanföreställningar!
Pratar grannarna genom väggarna? Hade det så att jag kunde prata med grannarna när jag precis insjuknat.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1031506 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vanföreställningar!
Att andra kan höra ens tankar räknas, som en bisarr eller overklig vanföreställning. Verklighetspröva. Försök att hitta bevis för och emot och agera domare. Tro bara på det du har bevis för.