Hur förhåller ni er till er sjukdom?

Mer
6 år 2 månader sedan #1015557 av memphis
Jag känner fortfarande att hon är här och stjäl av mig fastän huset har förstärkts till ett fort. Meningslösa saker. En meningslös sjukdom. Alla sjukdomar är dåliga såklart. Men det är svårt att förhålla sig som att det inte gör något. Jag blir i vart fall väldigt arg att det är på det här viset.
Mer
6 år 2 månader sedan #1015568 av elisa
Sätt upp en hemlig kamera vid ingången när du är inte hemma och se om hon går in i din lägenhet och då får fakta på bevis för att du har all rätt att va förbannad eller så kommer det ingen och du kan äntligen sätta dej ned i lugnhet och andas ut en lättnad! Vilket som det än är fixa en kamera finns billiga på blocket!
Mer
6 år 2 månader sedan #1015582 av memphis
Ja det skulle vara riktigt skönt Lonely :) en gång för alla få klarhet! Jag ska nog köpa kameror till lägenheten. Här får det vara nu, ska ju flytta om ett par veckor. Har haft laptopen som kameraövervakning men det har inte riktigt varit bra nog. Kameror vore bäst!
Mer
6 år 2 månader sedan #1015584 av Geta
Tänk om det blir likadant på nästa ställe.
Mer
6 år 2 månader sedan #1015589 av memphis
Jo jag vet. Finns en liten risk för att det fortsätter trots att det kanske inte finns fog. Jag hoppas verkligen att jag kan bli fri från det för att det är så jobbigt att leva så här. Jag ska verkligen försöka bli friskare i lägenheten!
Mer
6 år 2 månader sedan #1015592 av 1Dave
Märker inte av sjukdomen så mycket i dagsläget. Kan komma ibland som attacker när det händer nått med huvudet.
Är väl bristen på motivation som är mest störande.

/Dave