Djur i väggen!?

Mer
6 år 3 månader sedan #1016120 av elisa
Djur i väggen!? skapades av elisa
Asså jag har som djur i väggen, typ kiwi-storlek med massa ben, bara en vägg är fylld av dom (dom är inte PÅ väggen utan INUTI) och det är så kjävla många att min vägg kommer ge vika snart för dom blir fler och fler...

Nu har dom dock dött av nån anledning men jag är asrädd att det ska börja lukta i mitt rum av ruttnande djur...

Vad göra???
Mer
6 år 3 månader sedan #1016124 av Geta
Svar från Geta i ämnet Djur i väggen!?
Ta din medicin!
Mer
6 år 3 månader sedan #1016127 av memphis
Svar från memphis i ämnet Djur i väggen!?
Jag har en gång delat rum på sjukhuset med en kvinna som också hade djur i väggen. Så det är nog ett vanligt symptom att ha. Du borde träffa en läkare så du får hjälp. Det är ju skräck att ha dessa djur i väggen.
Mer
6 år 3 månader sedan #1016158 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Djur i väggen!?
Det var en gammal tanta hon slog i väggen med en slev, hon som bodde vägg i vägg i denna uppgång fick inte ro att sova, hon flyttade pga det och tantan åkte in på demensboende. Det kan mycket väl vara råttor man kan höra i trähus. De har blåst ut allt för de som bodde med uteplats sedan borrade ned och fyllde utrymmet under golvet genom injekering, dvs de sprutade ned betong och nu har de gjort omöjligt för råttor att ta sig igenom. Jag har själv varit med om injektering och på det jobbet slutade jag på den firman då det de ville att jag skulle göra och då hade jag fått vara i en ansvars situation som arbetsledare, men han erbjöd för lite betalt. Jag hade redan innan beslutat mig för att sluta.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 3 månader sedan #1016166 av Encingnerius
Svar från Encingnerius i ämnet Djur i väggen!?

elisa skrev: Asså jag har som djur i väggen, typ kiwi-storlek med massa ben, bara en vägg är fylld av dom (dom är inte PÅ väggen utan INUTI) och det är så kjävla många att min vägg kommer ge vika snart för dom blir fler och fler...

Nu har dom dock dött av nån anledning men jag är asrädd att det ska börja lukta i mitt rum av ruttnande djur...

Vad göra???


Har du sett någon "djur" med dina egna ögon eller är det bara ljud du hör?

Hur vet du att det finns djur bakom väggen?

Att väggen skulle ge vika på grund av små djur eller insekter bakom väggen låter inte vidare troligt.
Mer
6 år 2 månader sedan #1016359 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Djur i väggen!?
Om du ser dem är det en synhallucination.
www.viska.se/sjalvhjalp/6019-att-motverka-synhallucinationer
Om du ser dem blunda för då borde de försvinna. Men det kan vara en vanföreställning om du inte ser dem.
Antipsykotika har både effekt på vanföreställningar och hallucinationer.