Vafan!? Parallella världar igen ???

Mer
6 år 6 dagar sedan - 6 år 5 dagar sedan #1037872 av Lelle
Vad är det här. Jag märkte det då jag var ute på youtube, musikvideosarna har annorlunda scener, samma låtar men scenerna är annorlunda. Man kan ju inte byta ut alla videos på youtube? Jag minns exakt hur scenerna var på monica naranjos låt, I Ain't gonna cry tillexempel. Men nu är videon väldigt annorlunda tillsammans med alla andra! Jag vågar tamenfan inte titta på mina föräldrar nu, ser säkert annorlunda ut.

videosarna stämmer inte, jag minns hur flera brukade vara.

Men jag känner inte av någon paranoia eller vanföreställningar. Men vi har ju nyligen sänkt dosen. Men detta är det läskigaste jag varit med om, får öka dosen ändå?

Hade dock ett joggingpass planerat kl 18.30, får jogga 1 timme och tänka bort det här. blev rädd.
Last edit: 6 år 5 dagar sedan by Admin1.
Mer
6 år 6 dagar sedan - 6 år 6 dagar sedan #1037887 av Utomjordingen
Ju mer du trycker på en stol - år efter år, ju mer konstigare blir det!

Det kan jag lova!

Det är först när du kommer in i systemet/arbetslivet då allt blir mer normalt.

Att stå på baksidan av systemet är en stor skillnad jämfört att stå på framsidan i systemet. Det är egentligen detta jag vill påtala psykiatrin/systemet - att de sätter människor på baksidan av systemet som sen i sin tur skadar patienterna ännu mer i slutändan... .
Last edit: 6 år 6 dagar sedan by Utomjordingen.
Mer
6 år 5 dagar sedan #1037950 av Zoidar
Tror du nojar dig lite i onödan. Vet konstiga saker händer, men du kan va rätt säker på att du är kvar i samma universum.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 5 dagar sedan - 6 år 5 dagar sedan #1037977 av Maxjohan1983
Du är antingen en mer känslosam person som vimsar och glömmer bort saker. Eller så har du lägre IQ än genomsnittet. Sedan kan det var Mandela effekten med. Den händer mig ibland. Alltså att jag får falska minnen.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 6 år 5 dagar sedan by Maxjohan1983.
Mer
6 år 5 dagar sedan #1037978 av rymd
va? hkboj är seriös. När det gäller iq så har jag definitivt lägre under en psykos. Just saying
Mer
6 år 5 dagar sedan #1037984 av Zoidar
Tvivlar på att hans iq skulle vara problemet. Snarare att det händer sammanträffanden, vilket händer hela tiden på olika märkliga sätt. Sen kan man få tankar hur det ligger till om man tillhör de oroliga individerna i samhället. Inte alls konstigt om man har en psykossjukdom.

Anchored in Christ ✟