Hjälp folk hör ännu vad jag tänker

Mer
6 år 2 veckor sedan #1040735 av Nissegossen

Geta skrev: Jag tror att de döda kan höra vad vi tänker. Har fått indikationer på det.

absolut

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 2 veckor sedan #1040736 av rymd
alltså vissa lyssnar men inte många, de är upptagna med annat, det här är inte den enda världen
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1040737 av Nissegossen
de finns i limbo de kommer ingenstans och de flesta är av ondo¸håll er till dem som aldrig ljuger, där finns också goda krafter de är också men de är sällsynta, de har redan passerat uppåt, men de finns också en del i limbo

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1040739 av rymd
strunta i de som är i limbo. lyssna på de goda isåfall.
Mer
6 år 2 veckor sedan - 6 år 2 veckor sedan #1040829 av Nissegossen
De alla är kvar här och kommer ingenstans, fullt klart, men som sagt, den som aldrig ljuger är den som hjälper er, ni får dra era slutsatser själva

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 6 år 2 veckor sedan by Nissegossen.
Mer
6 år 2 veckor sedan #1040832 av Nissegossen
Men vi lever i en värld bland flera himmelriket är invärtes i er jag har bytt verklighet många gånger jag vandrar i min själ med min ande från kropp till kropp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum