Snart kommer kometen?

Mer
6 år 4 dagar sedan #1046277 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Snart kommer kometen?
Är inte nåt orolig - är hur lugn som helst just nu i alla fall! Kommer inte att ske katastrof på länge... .
Mer
6 år 4 dagar sedan #1046280 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Snart kommer kometen?
Låter bra. kanske om 30 år. Då jag trott när jag var barn att jag kommer bli 63 år. Eller annars 89 år. Men det är väl då jag sticker till amerika runt 60 års åldern.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
6 år 4 dagar sedan - 6 år 4 dagar sedan #1046288 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Snart kommer kometen?
Elon Musk skulle kunna göra typ Bill Gates istället för att sälja på oss kolonier på Mars.
Han vill verka bättre/större än vad han är. Och han vill gå till historien som någon typ av modern Leonardo Da Vinci.
Han är samma typ som Richard Branson. han äger hundratals bolag i sin Virgin. En typ av manipulation av att
vilja vara bättre än vad han är. De ska snart kunna erbjuda resor till rymeden. Vet inte
hur realt detta ligger. Om det bara är ett luft. Men ännu har vi inte kunnat åka på en färd.
branson har hållit på med sånt bra länge!

Alls inte mina favorit miljardärer. Bill Gates tycker jag egentligen heller inte speciellt mycket
om utan mer som en Globalist puppy. Hans vän Warren Buffett gillar jag mer. Han är jordnära och klok
och snackar inte bara dyga.

Dock går jag inte så lågt att kalla någon av dem mediafoster.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 6 år 4 dagar sedan by Maxjohan1983.
Mer
6 år 23 timmar sedan - 6 år 23 timmar sedan #1047238 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Snart kommer kometen?
New York Times inatt:

NYT
Last edit: 6 år 23 timmar sedan by notwoodstock.
Mer
6 år 20 timmar sedan #1047255 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Snart kommer kometen?
Jag tror att kometen Utomjordingen pratar om, handlar om Jesus återkomst ;)

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan #1047825 av Lugn
Svar från Lugn i ämnet Snart kommer kometen?
Det finns många sätt som världen skulle kunna gå under på, men är det bortom din kontroll är det inte värt att oroa dig över det. Inget blir ju bättre av att man oroar sig. Njut av livet!