Röst

Mer
19 år 8 månader sedan #3333 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Röst
Man får ofta pröva sig fram på olika knep för att motverka röster. Att försöka vara aktiv utan att stressa på lektionerna kan nog vara bra. En grej att pröva kan vara en öronpropp i höger öra (eller vänster öra om höger inte fungerar). Att nynna Mmmm kan också motverka hörselhallucinationer.

Admin
  • Vlad Narstril
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 7 månader sedan #3474 av Vlad Narstril
Svar från Vlad Narstril i ämnet Röst
Nu har jag varit på BUP igen... De anser att jag inte behöver gå tillbaka till psykofarmakan, utan de skickade hem mig med sömntabletter... Nice indeed.

En positiv sak är iaf att jag fått indivduellt samtal en gång i veckan! Sen ska vi försöka börja om med familjesamtal också, men morsan tycker inte hon har tid förrän om ungefär sex veckor... Snällt utav henne.


Btw, mina nya kängor kom idag!
Mer
19 år 7 månader sedan #3810 av majsan
Svar från majsan i ämnet Röst
hej. jag har hört en röst sen två år tebax (de sista två åren på gymnasiet). det är svårt att koncentrera sig på o plugga, ja vet. men de går någorlunda.. man får inte ha för höga krav på sig själv bara.. ja har alltid velat vara bäst på allt ja gör, men de går inte just nu. ja hör fortfarande samma röst o nu har ja precis börjat plugga på universitet.. det är tufft, men funkar.. får se om ja klarar det..
nån sa att man kunde anvaända freestyle. testa det!! det har ja gjort hur länge som helst o det funkar toppen. hoppas du kan plugga me musik i bakgrunden. det brukar hjälp mig...
lycka till