Extrem-Deja-Vu

Mer
5 år 9 månader sedan #1063688 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Extrem-Deja-Vu

Admin1 skrev: Kommunerna brukar ha dagverksamhet, där man kan hålla på måla, keramik, data mm. Richard går på sådan verksamhet för han gillar att skapa.

Jag missade din kommentar. Ja precis... det är vad jag går på nu. Måndag och torsdag!! Mycket givande då man varit helt isolerad i 5 år!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
5 år 9 månader sedan #1063692 av rymd
Svar från rymd i ämnet Extrem-Deja-Vu
extrem deja vu är typ verklighet imo
Mer
5 år 9 månader sedan #1064288 av memphis
Svar från memphis i ämnet Extrem-Deja-Vu
Jag hade en obehaglig sak förut ikväll, att Viskas sidhuvud såg helt ONORMALT ut! Det var helt annorlunda, fulare, skrämmande. Om inte Admin höll på att testa ny design så var det en hallucination. På en bråkdels sekund där så var Viska occuperat en bit in i framtiden, robotiserat, avhumaniserat, totalt hemskt. Antingen är förklaringen naturlig eller så övernaturlig.
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 9 månader sedan #1064289 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Extrem-Deja-Vu
Jag har känt extrem deja vu vissa perioder och då har jag märkt att det beror på att hjärnan är trött och att man borde slappna av mera och vila, stänga teven eller radion och Internet och mobilen! Så minskar deja vu! Jag tror deja vu är hjärnans sätt att gäspa!
Mer
5 år 9 månader sedan #1064290 av memphis
Svar från memphis i ämnet Extrem-Deja-Vu
Kan vara sant Chuji. Som ett hack i skivan. (Om du minns det uttrycket. Det var ju på vinyltiden det blev hack i skivorna) :).
  • ChujiYellow
  • Besökare
  • Besökare
5 år 9 månader sedan #1064293 av ChujiYellow
Svar från ChujiYellow i ämnet Extrem-Deja-Vu
Minns inte vinylerna jag är från cdtiden.....som ganska snabbt försvann med mp3spelare..... ispegelland har du haft LP?