Tips, budskap

Mer
4 år 5 månader sedan #1205025 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Skiter i dina filmer. Du ljuger så förbannat.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205053 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Tänk om man kunde träna upp sig. Jag menar det som hör sinnena till. Vi har alla ett sjätte sinne, men det är få (om ens någon) som använder det. Det händer att du och jag gör det, men det är ofrivilligt, det bara händer. Det är då man får ett tips, budskap.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205056 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Tips, budskap
Fantasio, det finns andliga lagar som gör det omöjligt att få ut något vettigt av ett sjätte sinne. Det är delar av hjärnan som ratats som hör av sig eller fallna änglar som ljuger utan ansvar. I Bibeln står det att man inte ska söka svar från döda. Det är de levande som ska bestämma. Därför har jag aldrig försökt praktisera och bli ett medium fastän jag haft mycket andlig "trafik".

Prata inte med hat i munnen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205057 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Okej. Jag kanske ser det jag vill se. Jag kanske inte får några budskap. Men det tror jag att jag får. Men jag tar till mig vad du just skrivit.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205058 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Tips, budskap
Visst får du budskap. Men, vad är källan? Kan du lita på att de vill dig väl eller struntar i hur det går för dig?

Tycker det är mindre ensamt i världen när det finns en osynlig värld som följer med.

Prata inte med hat i munnen!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1205062 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag vet inte vad jag ska tro, Inwatto. Men jag tror att de döda tittar till oss. Och tänk om de hjälper oss. Men jag vågar inte försöka få kontakt med andra sidan.