Tips, budskap

Mer
4 år 1 månad sedan #1238993 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Jag ser en del tecken, som kanske inte de flesta andra skulle förstå. Till exempel såg jag nyss att det står The Boring Side på chokladmjölken. Skrivet med "horror" - stil. För mig betyder det något utöver det vanliga.
Mer
4 år 1 månad sedan #1239024 av björk
Svar från björk i ämnet Tips, budskap

Admin1 skrev: Växlar den färger automatiskt?


Admin, det är slump

Total slump
Mer
4 år 1 månad sedan #1239099 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap

Fantasio skrev: Jag tänkte på ett speciellt godis, men kom inte på vad det hette. Ett par timmar senare ser jag på en bild på en blogg just det godiset: Kinapuff. Jag la upp en låt på Facebook som heter "Eh up let's sup" och hörde ordet sup användas i ett klipp på Youtube. Jag kände inte till ordet, var tvungen att googla och så råkar jag på det direkt efteråt.

Jag tror att vi får tips regelbundet, men förstår inte vitsen med det. Om man nu inte kan lära sig bemästra förmågan och därigenom ta bra beslut.


Det du säger är sant, så upplever jag också, man letar inte efter det, men det kommer upp ändå. Någon högre mening har jag dock inte funnit, då får någon ta mig dit och gnugga nyllet på det. Samt berätta varför. Kontentan är, förstår inte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241717 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag la upp en text på bloggen med rubriken "Freaks come out at night". Direkt efter det gick jag in på Flashback och läste och i första tråden och det andra inlägget jag läste var det en mening på svenska med det engelska ordet "freak". Sådana småsaker råkar jag ut för titt som tätt.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241767 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Vid schizofreni tillmäts ofta tillfälligheter en stor betydelse, medan normalt ingen tänker på det.
Mer
4 år 3 veckor sedan #1241804 av björk
Svar från björk i ämnet Tips, budskap
Jag drivs av desse hallucinations diskutionerna

Där jag har hörlurar på

Men de tränger igenom helt.

Jag blir även psykotisk av dem.
Jekla ofog klervojans lr nått sådant...,,,

Sen fick jag ett mejl av min pappa en massa gojja som jag inte behövde veta demagogi

Att nu igår föder hon osv osv

Jag var även helt helt helt övertygad om att tolv nick mannen pratade ned henne och att hon blev fördärvad.

Men om hon födde på BB hur går, de, ihop,

Jag miss Angellica
Att ngn misshandlade henne
Sen tittade jag sedan på brev insläppet och där var det tyst.

Så frågade jag ringde och fråga Hasse om korrespondens men han typ ba, prata ned mig


Likadant alltid alltid alltid har han frågat mig idog om vägen till psykakuten och på gift centralen tog hen kommandot

Ingen Lyx jackpott,