Tips, budskap

Mer
5 år 5 månader sedan - 5 år 5 månader sedan #1093087 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Hon jobbar redan för fullt med det. Därav att jag får besök av min läkare ty hon skall skriva ett intyg och då måste läkaren föra ett samtal med mig för att skriva ett läkarintyg.

Visserligen kommer hon inte idag psykologen men hon var med från början och följde med kuratorn redan första gången hon är fullt insatt i ärendet från början.

Ringde i samband med att psykolog kom på tal min gamla psykolog som jag hade genom sjukhuskyrkan och pratade med henne hon jobbar numera på Östra. Bara för att min nuvarande psykolog skulle kunna vända sig till henne och få en större förståelse för mig och att hon kan ringa henne ty hon känner mig väl då jag gick till henne i en 5-6 år.

Samt ja, nuvarande psykolog kommer i sin tur skriva ett eget intyg att visa upp vid en rättegång i tingsrätten om det skulle gå så långt

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 5 månader sedan #1093328 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Varför skulle din hyresvärd vräka dig? Vilka konkreta bevis för det har du?
Mer
5 år 5 månader sedan #1093352 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Vi får se för det första att lösa detta utan det går till tingsrätten om vi kan komma överens. jag är kallad till ett möte på öppenvården på mottagningen med socialtjänst störningsjouren vården jag själv, till min hjälp kommer även min KP och i detta försöka komma överens annars blir det Tingsrätten som avgör.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1093597 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tips, budskap
Har du stört andra hyresgäster?
Mer
5 år 5 månader sedan #1093622 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Det är inte frågan om det. Stoppa nu!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 5 månader sedan #1093624 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tips, budskap
Det verkar vara ett mysterium som vi på Viska inte förstår.