Tips, budskap

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 4 månader sedan #1109815 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag grunnar på att ringa vårdcentralen. Kollade upp öppettiderna och klickade mig in på en sida bara för att vara säker. En av två verksamhetschefer, eller vad det stod, hade naturligtvis samma ovanliga, utländska namn (även i hans land) som den fd arbetskamrat jag umgås med. Ett och annat tips kan jag ta, men inte varje dag. Och inga trevliga tips är det.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1110845 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Jag kanske slant lite på knapparna när jag var inne på Facebook, men tror inte det. Det bara dök upp en gammal bild på mig som jag antar syrran tagit, är i hennes första lägenhet. Plupp! Den sparade jag. Och nu sjunger Monty Python om sjukdomar, i detta nu.
Mer
5 år 3 månader sedan #1110879 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tips, budskap
Tips låter så vänligt. Är det inte oftare hot? Lite mer hotfullt betonat insinuerande upplever jag. Har haft mer symptom på slutet här. Hade nattskräck i natt igen. Budskapet är inget speciellt bara skrämma mig.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1111106 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Elaka saker och hot förekommer, det är vanligt. Jag får tips, varför kan man ju fråga sig. Budskap upplever jag ofta som jobbiga.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1112192 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Vi körde musikfrågor på Mötesplats Asken. Man skulle fortsätta på en textrad. Proclaimers' "I'm gonna be".Nu hemma så spelade (spelar) jag en skiva med Toy Dolls där de gör en cover på just den låten. Jag barre tog en skiva ur en trave. Mamma ringde, en hon skulle till imorrn har en man som farit till sjukhus. Liknande "åkomma" som jag har. It's piling up.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 3 månader sedan #1113974 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Mamma skickade ett brev till Eisenach, Tyskland, igår. Jag googlade och Martin Luther hade visst band till orten. Var det jag? Ich bin der Bub von Thüringen.