Tips, budskap

Mer
13 jul 2018 10:40 #1071353 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tips, budskap
Fantasio är troligen influerad med bandet med Fröding, däri har han troligen funnit en koppling till sig i stunden han lyssnade på bandet, röster har jag själv märk har budskap i musik i bärvågen från högtalare, obehagligt jag gillar det inte själv då det hörs långt bort och enbart skällande på en, jag byter direkt musik eller vad det nu är. Rösterna försvinner direkt

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
13 jul 2018 16:46 #1071436 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Tips, budskap
Adieu, mes amis.

Mer
13 jul 2018 16:48 #1071437 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tips, budskap
Vart ska du?

• Fantasio
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
17 jul 2018 16:49 #1072613 av Fantasio
Folk är helt omöjliga att ha att göra med. Sa till kompisen att jag kan förutsäga framtiden o han skrattade visst. Lär jag mig bara ta vara på min förmåga fullt ut är jag där.

Mer
31 jul 2018 04:44 #1076649 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tips, budskap
Geta skrev något om grandios. Är det inte så då? Ibland för länge, länge sedan kände nog jag likadant innan jag fick medicin. Numera så känns det inte så!

Mer
31 jul 2018 06:57 #1076654 av Geta
Svar från Geta i ämnet Tips, budskap
Det sägs att det är för att man känner sig som en loser som man måste blåsa upp sig själv.

• Fantasio
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
26 sep 2018 16:18 #1091369 av Fantasio
Admin1, jag har startat två trådar om samma sak, den ena bör tas bort. Lite onödigt av mig, ursäkta.

Alla budskap jag får handlar om död. Jag hittade ett papper i köket med boendestödet imorse och det var tre notiser om min syster, var begravningen hållits och sånt. Nyss ringde kompisen. En kille han kände o som jag varit inlagd med hade hängt sig för ett par år sedan. Inne på avdelningen! Han hade lite dålig kontakt med honom på slutet och fick reda på det nyligen. Bara död, hela tiden död. Jag vill vara ifred, dricka lite läsk och vara på Internet utan att plågas, förföljas. Men nej, jag är sinnessjuk. Det där pappret jag hittade imorse var en synhallucination och samtalet jag fick från kompisen var en hörselhallucination.

• Fantasio
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
26 sep 2018 22:45 #1091524 av Fantasio
Men det slutar ju aldrig. Jag kollade in lite fotboll och googlade sen på kanske tre personer jag undrade lite över. Två av dem hade sjukdomar, den ena riktigt allvarlig. Det här är ju inte klokt.

Sidan laddades på: 0.431 sekunder