Zombies på ICA!

Mer
5 år 5 månader sedan #1093646 av Richard
Till att börja med... Vi hade en liten rolig lek på ett annat diskussionsforum. Att man skulle beskriva sina fantasier med den senaste tjej eller kille man hade träffat, som man inte känner. T.ex. ett butiksbiträde eller en hantverkare. Jag tänkte på den leken nyss när jag gick o handlade på ICA, o hoppades att en av de snygga kassörskorna satt i kassan.

Det satt två snygga kassörskor i varsin kassa o jag valde den snyggaste, så tänkte jag fantisera ihop en historia med henne. Var dock inte de allra snyggaste, de lite mulliga kassörskorna, som jag brukar flörta med, men hon som satt där fick det bli.

Men så när jag börjar, typ tänka på hennes tuttar så blir jag avbruten... En zombie sitter o stirrar på mig! Utanför kassan står där några stolar som man kan sätta sig o typ vila lite. Där sitter en kvinna med förvridet o förruttnat ansikte med helt svarta ögon! Hon stirrar på mig så att hon troligen vet vad jag tänker. Jag blir rädd o glömmer hela grejen med kassörskan o försöker koncentrera mig på att plocka ner två askar cigaretter o betala med kortet.

Jag betalar, ber kassörskan slänga kvittot o hon ler charmigt, men zombien bara stirrar vidare. Hon (zombien) följer mig med blicken när jag går mot utgången, jag vågar inte vända mig om. Känner en lättnad när jag kommer ut i friska luften. Går inom Systembolaget också o köper 5 öl, där är jag välkänd o hälsar som vanligt på de personal jag möter där, men är lite uppskärrad.

När jag går hem tänkte jag göra ett nytt försök att fantisera lite. Framför mig gick en mullig tjej med stor bakdel, o jag började fantisera om den.. Men kunde inte få zombien ur minnet!

Nu ska jag dricka mina öl o försöka glömma den hemska varelsen!
Mer
5 år 5 månader sedan #1093803 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zombies på ICA!
Har du haft synhallucinationer tidigare?
Mer
5 år 5 månader sedan #1093862 av Richard
Svar från Richard i ämnet Zombies på ICA!
Nä, förutom när jag tagit droger, möjligen nån gång men inte så som det var igår. Jag fattar ju att jag inbillade mig, men det är ju skrämmande. Jag har fått mer medicin idag, när jag var hos psykiatern. Men jag sa inget om zombien.
Mer
5 år 5 månader sedan #1094219 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zombies på ICA!
Om det satt någon där du såg zombin kan det varit en illusion eller en förändring av personens ansikte. Det är lindrigare än en hallucination, där det inte finns någon.
Mer
5 år 5 månader sedan #1094221 av Richard
Svar från Richard i ämnet Zombies på ICA!
Jo, där satt folk på typ alla 5-6 stolar som står där. Men det var bara en som såg ut som en zombie.
Mer
5 år 5 månader sedan #1094467 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Zombies på ICA!
Det var troligen en illusion dvs att personens ansikte förändrades till en zombie.