De symptom vi har/har haft

Mer
04 dec 2019 15:46 #1208808 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet De symptom vi har/har haft
Ja man kan ta theracaugh, zyx, strepsils, nozinex, tran, blutsaft....

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
04 dec 2019 16:05 #1208818 av Clean

Mer
04 dec 2019 16:07 #1208820 av Geta
Svar från Geta i ämnet De symptom vi har/har haft
Man ska ta det lugnt om man får känningar av förkylning. Då bryter den kanske inte ut.

Mer
04 dec 2019 17:29 #1208850 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet De symptom vi har/har haft
Det innersta i mig kallar jag självet det helt oberoende av Jung som myntade uttrycket men det stämmer till punkt och pricka.

Jag pratade om det med den psykolog jag hade som bollplank på den tiden, fick det genom sjukhuskyrkan då på den tiden spottade jag fram texter många ligger på viska.se, nu skriver jag inget utom det jag skriver i stort sett varje dag

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
07 dec 2019 00:19 #1209712 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Mycket intressant det här med att tro sig styra vädret. För mig är det rätt så illa kroppsligt och kanske är det därför det regnar just nu. Jag tror mig alltså kunna styra vädret. Ja. Hör jag röster? Ja. Känner jag mig utvald? Ja. Känner jag mig övervakad? Ja. Är jag psykotisk? Nej.

Mer
12 dec 2019 08:20 #1211385 av sodergardfia
Svar från sodergardfia i ämnet De symptom vi har/har haft
Mina hallucinationer sitter nästan utan undantag i kroppen. ”Känsel i hjärnan ” och känslan av hur en hjärntumör ligger o trycker. ”Elektricitet” (som inte känns ett dugg som verklig elektricitet) som utgår från en viss punkt i hjärnan ut i kroppen och förbjuder/hindrar mig att göra saker. Känslan av att insekter kryper på min hud.
Just nu har jag bara ”insektsgrejen”. Jag har inte fattat att det är en hallucination förrän nyligen. Det känns oftast bara tydligt på ett ställe åt gången, och det känns så otroligt verkligt, men varenda gång jag kollar är ingen insekt där. Jag tror att den här hallucinationen grundar sig i att jag ofta har pälsängrar i lägenheten. Nån gång har en sån skalbagge krupit på mig. Måste vara så att hjärnan ”sparat” det känselintrycket och ”spelar upp” det då och då. Har även haft känslan av att något kryper i håret, trots att jag inte har huvudlöss. Men den hallucinationen är typ utbytt mot de osynliga skalbaggarna.

Men just nu har jag nästan inga psykossymtom alls utöver ”skalbaggekänsan”. Så skönt!
Har dock varit deprimerad en tid, men även det börjar lätta nu.

Mer
12 dec 2019 10:33 #1211416 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet De symptom vi har/har haft

• Fantasio
  • Fantasio Profilbild Författare till inlägg
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
19 dec 2019 16:39 #1213375 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag upprepar mig, är det ett symptom om än vagt? Det slog mig än en gång efter att jag skrivit en kortare text om min kompis. Den verkade kusligt bekant. Färdas jag kanske i tiden?

Sidan laddades på: 0.216 sekunder