Vad tycker ni om Halloween?

Mer
5 år 5 månader sedan #1102933 av cecilia76
Tycker om Helloween. Det är uppiggande med alla orange pumpor och en anledning till att klä ut sig. I dag ska jag på partaj men det blir ingen kostym utan jeans och tröja!
Mer
5 år 4 månader sedan #1110292 av Rrusheflower
En gång förra påsken kom två barn en flicka och en pojke och sa påsk eller godis. Sen gav dom mej ett påskkort och dom fick en hel påse godis.
Mer
5 år 4 månader sedan #1110311 av Nissegossen
Ungarna vart på min dörr, väldigt unga, jag sade vänta. Kom tillbaka med 3 mjölkchoklad kakor. De var 4st, jag frågade kan ni dela själva? Det kunde de. Nästa dag kom en utav små pojkarna i sällskap av lite större pojkar. Jag sade och pekade på den som var här dagen innan, du fick igår, det är så att skall ni få något kom alla på samma dag, nu får ni inget, varpå de troppade av.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 månader sedan #1110857 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Vad tycker ni om Halloween?
Inte mycket för halloween. Däremot gillar jag Alla helgons natt, när man tänder ljus på gravarna. Har fina minnen.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 4 månader sedan #1110862 av notwoodstock
Är emot Halloween.

Argumentet att barn skall lära sig att möta hemskheter kan jag iofs hålla med om, men jag tycker det ändå är för mycket ont med det.