Spännande hallucinationer

  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 5 månader sedan #1107494 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet Spännande hallucinationer

Amandara skrev: Gandalf, Vidstige och alferna i Vattnadal har åkt runt i bilar kring mig för att ge mig mod. Jag var förbannad för att de inte kunde möta mig in person. Ville ha in dem i mitt privata liv. Avgudade dem ju. Synhallucinationer...
Oxå sett Jesus på korset gråta tårar av blod.

Känner igen det där Amandara. Fast i mitt fall var det SÄPO. De skulle plocka upp mig med bil så jag kunde bli hemlig agent. :vagen
Mer
5 år 4 månader sedan #1107644 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spännande hallucinationer
Cosmos hade intressanta hallisar.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
5 år 4 månader sedan #1107724 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Spännande hallucinationer
Den suckande soffan och rosslet som kom från en väggtelefon, svart sol, jaktplanen med sina missiler m fl, tillhör historien när jag mådde hur dåligt som helst under 70-talets början och början av 80-talet. Numera anser jag att jag är frisk, eller så frisk man nu kan bli med den här sjukdomen. Förutom psykossjukdom så har jag lidit av social fobi under nästan hela livet, även så nu till viss del. Har funderat på att gå med i ÅSS (ÅngestSyndromSällskapet), känner flera tjejer där som är oerhört trevliga och lyhörda för andra.
Mer
5 år 4 månader sedan #1107954 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Spännande hallucinationer
Cosmos,
Fick du medicin eller annan behandling under 70-80-talet?
Mer
5 år 4 månader sedan #1107995 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Spännande hallucinationer
Fick social fobi av klinikgruppen psykos. Usch för att prata i grupp när man inte är förberedd....minnet slås gärna ut. Har också haft social fobi förr....återstimulerades på det obehaget. De andra var intelligenta, lättsamma, kloka och lyckade. Jag kände mig helt fel. Min sociala fobi har blivit mycket bättre av samtalsklimatet på målarverksamheten. Det mesta i Peer regi är oxå bra. Men klinikgruppen psykos var för krävande, kräver intelligent arbete och rätt stora förberedelser. Återstimulerades som sagt på gamla grejer när man var en tyst liten mus obehaglig till mods. Nu har jag hoppat av....ett stenblock lyftes från mina axlar.
Mer
5 år 4 månader sedan #1107999 av memphis
Svar från memphis i ämnet Spännande hallucinationer
Det var hemskt ute i det vanliga livet när man var tvungen att tala/ uppträda inför grupp. Den tortyren började i lågstadiet. Jag fick minnesluckor och panikångest utav det men slapp inte. Idag när jag inte behöver längre, skulle jag nog klara det bättre tror jag.