Jesus, Hitler och Napoleon

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1192709 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag misstänker att jag är så kallad jenisk resande. En slags rom antar jag att man är då. Dessutom går mitt namn att stava annorlunda, men ha samma uttal, och då blir det ett turkiskt namn. Jag har inget emot turkar, bör tilläggas. Jag vill bara vara en medelsvensson och bli lämnad ifred.
Last edit: 4 år 6 månader sedan by Fantasio.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1199515 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Enligt Wikipedia kommer Karl Marx och Goethe från staden jag härstammar ifrån. Kanske att jag var Karl Marx och paradoxen blir att jag i detta liv avskyr kommunism. Jag och en kille vi kallade för Ene "dansade" därför att Juri Andropov var död. Tror det var han. Kanske var det Tjernenko, men tror det var Andropov. Dessutom är det två årtal som återkommer. Rudolf Hess dog det ena årtalet. Jag var i London det året. Vissa skivor jag gillar släpptes det året.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199519 av Clean
Svar från Clean i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag tror oxå att du har varit Marx. Du måste bara ta reda på mera och varför. När du har fått svaret blir det mycket lättare att förstå sig själv och livet
Mer
4 år 5 månader sedan #1199543 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 5 månader sedan #1203915 av Clean
Svar från Clean i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag minns hur jag varit kvinna i tidigare liv och haft sex med Madonna!
Mer
4 år 5 månader sedan #1203972 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
AW,
Hur gammal var Madonna när ni hade sex? Anledningen att jag frågar är för att du är väl runt 35? Om ni träffades i ett annat liv.